Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Denise - 23 november 2009 21:50


Ja då ska jag väl ta och uppdatera mig igen.

Har inte orkat förän nu.

Det blir kort sammanfattning:


Fredag:

Inhandlade lite saker och så, åkte hem med pappa.

Åkte upp dit gjorde förjävla god ma.

Hämta bror och lillen, de blev dart uppe hos far och jag fick ta mig en öl jag med.

Göttans.

Skojsigt som fan, med skratt, facebookinlearning, Karaoke och pil.


Lördag:

Små stressigt. Hämta bil hos bror, Rusha ner på stan och handla.

Sen köra pappa ner te dart, jag upp te dop.

Eve och Emil döpte sin son Lukas. (blir inte nå mer psalmer detta liv)

Efter fika och surr med folk, ner te darten och surra med folk där.

Började dricka lite där.

Sen fixade jag skjuts och ner te Kicki.

Fest där och trevligt hade vi.

När vi väl kom ut på stan sen, fick jag äntligen i mig mat. Hur gott i magan som helst. Det du.

Fick åka hem med Erik sen.

Nöjd.


Söndag:

Va småbakis. Tog mig till konsum för att gå med Sanna och käka på Terrassen.

Perfekt bakismat.

Sen in på ica och handla.

Började se på NCIS säsong 6, eftersom jag missa den på tv'n.

Körde upp bilen te pappa, åkte hem fortsatte till jag gick och la mig.

Läste ut De fördömas drottning. Åh jag älskar dem allihopa.

Måste fortsätta krönikan nu.


Måndag:

Vakna, seg. Prata med den snyggaste mannen i ett par skoj på msn en stund.

Gick till Carro.

Surra där med en kopp kaffe.

Gick hem.

Börja städa lite.

Börjat få upp lite adventsfint.

Satte mig vid datorn. In på tradera. Hitta grejer.

Satte mig och kolla NCIS medan jag smått stöka till på databordet, gjorde rent tagentbordet osv. Vann min auktion. Skitnöjd.

Extensions, äkta nånting, 50cm, clip on.

Har bestämt hur mitt hår ska blir nu under veckan.

Så sitter jag här nu och skriver.


That's it. Och mer funderingar har jag inte nu.

Puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards