Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Denise - 15 november 2009 22:25


haha man kan inte mer än sitta och skratta åt chuck and larry.

så jäkla stygg film.

men men...

aja..


idag ahr jag frigjort lite energi med att utöva lite yoga ocg dans.

Mycket skönt faktiskt.

Ska nog försöka hålla mig till att göra lite sånt varje dag.

Man blir lite piggare av de faktiskt.

Ska börja träna på att andas bättre med.

För som de allra flesta vet så andas man rätt håller man sig i bra form

Man behöver ju syre för att förbränningen ska kunna komma igång.

Men glöm inte att äta.

To keep the fire burning you need some wood!


Nu ska jag fortsätta se på de här tokarna

Puss så länge.

Av Denise - 15 november 2009 17:19


Jag sitter och tittar på Nigella Express och hittade en grejj som jag blev alldeles kär i!

Jag ska prova detta någon gång framöver.


INTRODUCTION


When you haven't got time for overnight setting in the fridge or you don't want to use raw eggs, this mousse is perfect. In fact, at all times, constraints or not, it is chocaliciously gorgeous



INGREDIENTS

150g mini marshmallows


50g soft butter


250g good dark chocolate (minimum 70% cocoa solids), chopped into small pieces


60ml hot water from a recently boiled kettle


1 x 284ml tub double cream


1 teaspoon vanilla extract


Serving Size : Serves 4–6


METHOD



1.Put the marshmallows, butter, chocolate and water in a heavy-based saucepan.
2.Put the saucepan on the hob, over heat, though keep it fairly gentle, to melt the contents, stirring every now and again. Remove from the heat.
3.Meanwhile, whip the cream with the vanilla extract until thick, and then fold into the cooling chocolate mixture until you have a smooth, cohesive mixture.
4.

Pour or scrape into 4 glasses or ramekins, about 175ml each in capacity, or 6 smaller (125ml) ones, and chill until you want to eat. The sooner the better!

Av Denise - 15 november 2009 03:53


Jag har inte pratat med Sanna på några dar nu,

och hux flux så piper min telefon och vem är det. Jo men de var sötsanna!

Hon skicka och berätta om sina älskade musiker hon ska gifta sig med, och berätta när de är född.

Hahaha styggt som fan.

Puss på dig gumman! <3

Av Denise - 15 november 2009 03:07

Hehe ja..

för en stund så är jag lycklig igen.


börjar bli trött så jag ska nog lägga mig snart.

kliva upp imorrn så där lagom tid.

sen får vi se.

puss så länge

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards