Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Denise - 17 november 2009 19:04



Wiie, nu sitter man hemma. ja sutte nån timme visserligen men iaf.

Vare och gratta sötSanna med Eve och Lukas.

Gott fika, blidde dock jävligt mätt.

Här kommer lite att kika på.


 

   


Så kom Cissi efter en stund med Elina och de blev riktigt mysigt ikring.

När vi var på vår väg att åka kom Emma och Peter och hans son med.

Så de var fullt hus där hemma hos dem.

Aja.. Dags för mig att fortsätta med mitt

Puss

Av Denise - 17 november 2009 14:03


Goddag mina älskade läsare.

Jag var riktigt slut igårkväll kan jag lova.

Hann knappt se klart på Sveriges fulaste hem förän jag somna.

Men jag vaknade vi halv tolv, tolv inatt och så har jag fortsatt att vakna ett par gånger efter de.

Sen vid 8 ringde väckarn och andra väckarn hade radio så jag låg och lyssna på radion.

Drömt mycket sjukt har jag.

Men jag somna om efter väckarn och de ringt.

Vid tolv ringde eve och fråga om jag skulle följa med henne ner på stan en sväng.

Så de var bara att klä sig.

Shittan, 15 timmar.. :O

Inge vidare. Känner mig astrött fortfarande.

Men de blir väl nå kaffe snart.


Grattis Sanna! Kommer snart och gör dig till åtlöje.. ^^

Haha nä jag skoja.. :P

Men kommer sen och gratta dig iaf.

Sen kan vi surra lite om din förskräckliga upptäckt :P


Nä jag ska fortsätt farma på facebook

Puss!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards