Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Denise - 14 november 2009 16:52


Jag har nu sove bort en hela dag.

Var faktiskt det jag siktade på också. Gick och la mig vid sex imorse.

Men ställde väckarn på åtta så att jag skulle få höra lite på Ring så spela vi.

Ja jag vakna med ett skutt. Ställde volymen rätt högt.

Lyssnade en stund sen somna jag om.

Det var Lotta Engberg på programmet idag. Vet inte, de ska ju vara den andra,

vad hon nu hette minns jag inte.


I alla fall så har jag sove fram till en liten stund sen.

Fått sms under hela dan som jag vakna till av med, men somna om igen.

Nu ska jag vakna till sen så får vi se vad för nått jag hitta på idag!

Puss på er så länge.

Av Denise - 14 november 2009 05:48


Ja nu har jag äntligen sett hela filmen åter en gång.

Och klockan börjar bli tidigt.

Inte sove en blund än.

Får se hur länge jag ids vara vaken nu.

Kanske lägger mig för att sova nån timme snart.

Men, i alla fall..

åh jag älskar verkligen POTO.

Nu kanske min lilla besatthet av denna musikal kan lägga sig ett tag.

God morgon alla

Puss i ljumsk!


http://www.beautiful-garbage.net/personal/4-nf-poto-01.jpg

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards