Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Denise - 1 mars 2009 12:23


Hjälpas!

Vaknade nyss upp av att de knackade på dörr, och tittut där står nån fräslnings komitté eller hur ne stavas.

Hua, kristendomen är nått jag gick ifrån för där fick itne jag någon tröst.

De finns för mycket motsägelser.

men men, de som tror får väl tro, länge de ge fan i mig.

vilket de inte verkar göra. :S

fick nå broscher som ska slängas.

förlåt mitt folk, men jag är inte intresserad av Gud, den allsmäktige!


nyvaken ja... tror man kanske ska ta och vakna till ^^

Av Denise - 1 mars 2009 03:18



ja jag säger då de...

what a night! för mestadels trevlig och rolig,

men de fanns en stund där jag kunnat koka över.

aja.. strunt samma.

jag har äntligen fått ur mig de jag velat och de känns bra mycket bättre.

personen få veta vars jag står.


blidde nog liiite mer än vad jag hade tänkt mig ikväll.

hoppas man inte blir så jävla dålig som jag vare de två senaste gångerna.

ha vare väldans jobbigt.

blir som att svälta en hel dag, och när man väl kan börja äta,

har man alldeles för liten mage för att kunna få i sig något.

nä hua.

jag hoppas att man kan bli någolunda imorrn. ^^,


var hos månen ett tag efter terrassen.

fick lära mig lite om whiskey, så fick man lyssna på lite judas och lite ac/dc.

jajamen :D

mycket trevligt.

hoppas man får råd så man kan gå på SRF!

I really wanna go!

grupper som vare skitskoj att se på är Dream Theater, ZZ Top, Uriah Heep, Europe och nån till. 

Men de lär nog int bli nå av'et, me min tur så!

hmm, drömma kan man alltid göra.


Fast gruppen jag verkligen vill se, de är min favorit, Within Temptation :D

De har stått som favoriter fleera långa år.

Oj Oj Oj!!!


Nä, nu ska jag dricka lite saft och sedan krypa te kojs.

Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards