Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Denise - 11 mars 2009 23:17


Hehehe satt och blickade tillbaks en stund igen på tiden som va.

På härliga, lata dagar som man ahde nere på estet.

Vad skoj man brukade ha.

Hur mongo man brukade va :P


Att tiden går så snabbt.

Saknar de sista året när man satt ute och surra om allt, och irriterade sig på småsaker. Solade lite, lyssna på gräsblåsorkester och flydde från en massa kryp! Fan vad härligt man hade!



Nä jag hoppas att de blir en lika härlig vår/försommar så man kan ligga ute och glassa i solen, fundera på vad livet ha och erbjuda.

Jag hoppas även på att man kan sätta sig ner och luta sig bak mot en vägg och surra med de gamla gänget igen. Ja de vill ja!

Runki, spunki, visst gett vi kirra nå sånt?


Nä nu ska jag surfa vidare.. Puss på er!

Av Denise - 11 mars 2009 17:14



Följde med Jessi ner på stan för att jaga nå nytt och snyggt till jessi till på lördag. Men hon hittade inge som var nå att hurra för.

Hon hittade en klänning på kläddax som var ett "ÅH" moment ända tills hon provade den, då blev hon missnöjd den stackarn.

Vi gick på fler affärer och jagade också.

Rätt deppande att de inte finns mycket att hurra för nu.

Hade svårt att hitta nått åt migsjälv också.

Inge för att jag jagade nå men man kollade ju ändå åt sig själv när man hade chansen. Nä, man skulle vilja ha Carlings eller nå dylikt här.


Ska ta och göra nå mat snart tro ja.

Är som lite hungrig.

Japp de är jag de.


Aja.. ni får ha'ne

Puss

Av Denise - 11 mars 2009 13:01


Dagens kort:


Intet bättre kort finnes under solen.

Och det är Ditt idag, Ruter Kung!

Ditt framtida öde: Hur än Ditt kall och Ditt öde må skifta, skall Du alltid Dig själv bära förmågan att behaga. Du kommer att att vinna berömmelse med de talanger Du fått, om Du handlar ärligt i allt Du Företar Dig. Du kommer snart att erhålla viktiga nyheter, som kan förorska Dig ombyte av vistelsort. Drag två kort och det sista skall ge Dig svar.


Två nya kort: Ruter Kung och Hjärter Fyra



Nä nu ska jag ta och klä mig lite, duka undan efter fikat och börja städa liute här hemma ^^ Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards