Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Denise - 3 mars 2009 22:36



Ja Kiwi sitt här med mig och gosar och håre ryker som aldrig för...

Hon har vare hemma hos pappa sen lördags och han var lite less på na nu.

Hon riv tydligen en hel del där borta.

Rastlösa unge.


Har hjälpt sanna lite grann idag med, men de blev inte alldeles för mycke gjort. Tro hela umgänges-kretsen kom för att hälsa på idag.. ^^,

Men hon börjar ju få ne hemtrevligt där nu.


Råttan håll på flyg runt här nu. Favoleksaken tro ja.

Som när man gå och lägg sig också.

Kommer hon upp med råtta i munnen, ger den till mig, jag kasta hon apporterar. De är en duktig tjej de ^^

Mamma gett underhålla katta säg.


Tro jag ska käka lite yoghurt nu. De är som göttans de.

Kom och tänka på hur mycket gräsliga saker åbäke ha käka då där borta.

Han som skulle käka gräshoppor och skit.

Hua, de klara ja mig utan. Yeeeesh!

Nä, yohurt, de är fina grejjer de! 

En skål sån och se om de finns nå roligt på tv'n, så må man prima sen.


Imorrn, stäng jag av telefonerna och är borta från nätet.

Ska göra mig okontaktbar en stund.

Behöver lite ensamtid nu känner jag.

Städa, andas ut och be myself for a while!

Ja, Kiwan lär väl alltid vara i vägen men de går ju.


Nä ha're :D

Puss i ljumsken!

Av Denise - 3 mars 2009 12:51



Ja vad gjorde jag då? Satt jag och väntade på att Olle skulle komma hem från jobbet? Jo de gjorde, satt vid datorn och kikade vad som hade hänt i mina hemtrakter.

Fan ett år sen man var nere i Oslo nu.

Jag åkte ju natten till den första mars. Minns att jag sa til pappa att de skulle bli hans födelsedagspresent att han slapp mig på en vecka.

Hahaha.. Så styggt.

Han hade vare nere på Ica-kuppen i Bollsta med resten av dart-gänget.

Var ju meningen att jag skulle hinna åka iväg innan han kom hem men de blev lite ändrat.

Fick gå med hela denna tunga jobbiga packning hemifrån till tågstation, så där 4 på morgonen.

Sen samma på väg hem också.

Hade ingen som ville köra mig. Nuepp.

Minnen..



Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards