Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Denise - 10 mars 2009 23:23



Jag är så jävla sugen på nå nytt i garderoben.. Hade vare asskoj ifall man hade en hög med pengar så man kan kunde beställa nå nytt och skoj på diverse ställen. På sådana ställen som inte alla andra här i kommun köper.

Ja nån jävel lär de väl finnas som kanske vet om sidan. Men iaf. Mängden är väl inte lika stor skulle jag!


Vill ha nå nya korsetter. Hittade en astuff och en lite alldaglig!


Sen vill ja ha mer läder i min garderob så lite av de härhade vare roligt att ha



 


Och en bikerkeps såklart!



När vi liks håller på att fylla ut lite så kan jag ju visa nå skor som man vill ha





Ja, sen finns de väl antagligen mer varddagliga kläder också man vill ha,

men jag kände för att chocka publiken lite.

Hehehe... 


Sov gott!!! ^^,

Av Denise - 10 mars 2009 22:09




Min största kärlek sen lääänge är hel igen :D

Om ni bara visste vad jag saknat mitt fyrradiga nitis :D

ÅÅÅÅÅÅÅH!


"Om ditt hjärta nån gång brister,

laga det med Karlssons klister!"


Nog fan kan man säga att mitt hjärta brast då mitt nitis gick sönder.

Men de är helt, tack vare lite läderbitar och lite karlssons så var de som Tobbe trollkarl hade vart här...

MEEE LOOOVE!


Puss på er!

Av Denise - 10 mars 2009 17:22


Ja idag har man gjort mycket.

Har vare på AF fixat med papper där.

Vare på diverseställen och handla, så som kläddax, kupan och remsle för att handla mat. Känns skönt med ett fyllt kylskåp...

Vare så tomt så länge nu.

Sen har jag köpt en present till på lördag också.


Sen när man kom hem så hann man slänga i sig en macka för de var bara att hoppa in i bilen och åka vidare. Byta bil, åka vidare te Mjällom.

Jag och Jessi for och lämnade nå grejjer åt verkstan.


Så på radion så satt de och diskuterade om språket som ungdommar kör me.

ja, bah, ju, liksom, typ etc...

Ja dom sa att man inte skulle bry sig i de där..

och satt man liksom skulle fortsätta me där typ.

Ja bah okeey. Fan va coolt, ja du vet.. 

Så upp me fingre te alla er som klaga på stavning och uttryck.

Fö ja bah typ håller me radion nu ja.


hahahahaha...


Jag fick prata med åbäket idag.

Mmmm..Marabou. haha.

Han hade lite klater idag, men de hade rätt upp sig. tur de.


Ja nu spelas en låt som påminner mig om Alan i 2 & ½ men.

Älskar den serien också.



Nä nu ska jag gosa med Kiwan en stund.

Puss på er

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards