Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Denise - 15 mars 2009 18:20



Nu ska jag snart käka.

Fläskiskorv med rotimos :D

ska bli göttans!

har fått lite mer ordning här hemma. mitt varddagsrums bord är fint nu tycker jag. ja en grön gardin som bordduk, men jag har ingen så stor så man gett ju vara lite klurig och hitta på nå temporärt.

Sen la ja ut mina bordstabbletter och ställde fram mina ljustakar.

de blev rätt trevligt.

mitt hem är rätt bohemiskt, men vill ha ne lite annulunda.

även om boheme är ett fint tema, om man kan få till de.


very well..

snart snart :D

me gusta!


ha 're

Av Denise - 15 mars 2009 15:43



Cheeeses!

Nyss vaknat. Ja gunilla ringde och väckte mig vid tolv också, men jag somna om... var så jävla trött.

Gett städa lite och diska upp lite..

Ska snart få matgäster.


ojoj...

tjäna in en slant igår.

känns skönt. ^^,


nä ni får ha de ;D

Av Denise - 15 mars 2009 03:24



Ja god kväll!

sitter hemma hos pappa nu igen.

älskar verkligen hans tagentbord.

så skönt att skriva på.


very well..

 har vare dart hela dan på skomakeriet.

men min far och några till var inte riktigt nöjd efteråt så de åkte hem hit och fortsatte med galenskaperna.

ja skoj för dem.. ^^


börjar väl bli trött nu, men ska köra hem dessa små filurerna sen de blivit klar med avgörandet där uppe.

sen får jag åka hem och sova :D

jippiieee!!!

ska bli skönt.


håller på bli förkyld nu också.

ingen höjdare.

men man överlever väl.


ha 're

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards