Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Denise - 13 mars 2009 22:57


Har gjort några timmar igen och de känns skönt.

Ska åka upp te pappa och låna tvättmaskin en sväng tro ja.

Hoppas han int bli sur ifall jag kommer upp och stör hans fria kväll :P

Men först gett jag käka nå.

Är lite hungrig jag.


De har avre en lugn kväll ikväll, och jag har kännt mig lite smått ur fokus idag.

Läskig resa upp, eftersom jag kände mig så ur fokus och var riktigt stressad inombords. Jag klara att köra mig upp helskinnad och inga problem.

Hem resan var mycket trevligare, även om de var massa lokala stormskurar me snö. Ja, fick hä på halvljuset emellanåt för man såg som inge.

Var helt vitt.

Tror de är april eller nå nu.. Är ju sånt väder ute iaf.


Ja, nä hörre ni.. nu ska jag fixa nå göttans att käka 

Puss på er

Av Denise - 13 mars 2009 13:06


ja nu ska mn hoppa in i duschen, ska snart åka och jobba ;D

Ja ska bli trevligt att få göra nå vettigt igen.


dagens kort var spader fem idag.. ^^


Nä vi höres

Av Denise - 13 mars 2009 00:16


Here I go fallin down down!


Satt nyss och lyssna på lite wanda jacksson. Nu ekar lite avslappningsmusik genom högtalarna. de är rätt mörkt här i varddagsrummet.

daniel och carro ska försöka sova lite. Stumpan må inte så jätte bra.

Så lite spirituell musik kan bli bra.


Jag myser om inte annat. ^^,

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards