Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Denise - 12 mars 2009 20:48



Ja ska väl försöka beskriva min dag.

Vaknade upp med ett hast. Var Sanna som ringde.

Ja planerat, dessutom. Hon fråga om man var redo. Självklart var man inte de. Nä, jag hade ju just vakna.

Var bara att slänga på sig mat på med nån mascara, en klunk cola och sen gå. Hade missat att aktivera väckarn, bara ställt in tiden.

Kommer upp i tid till bussen, (tur de) fick till och med vänta.

Sedan började min resa upp te Örnsköldsvik.

Ja tro ni inte att AF vill att man ska gå och kolla nå utbildningar och skit, och de var inte frivilligt heller utan en måste grej, om man nu vill ha nå pengar så.

Ja gick på ett sånt där lyssna på grej, sen fortsatte vi ner på stan och fikade och kollade kläder och skor.

Ja de blev lite inhandling också. Spenderade 600 spänn ungefär.

Men helt värt de.

Köpte två par nya ballerinaskor till sommarn för 209:-

Sen handlade man lite kläder på h&m.

Skönt me nå nytt i garderoben.

Men jag känner att de saknas nå ändå.

Märks väl sen.


Resan hem gick väl ann. Somnade rätt snabbt men vaknade efter ett tag av att jag börja hosta till och är alldeles torr i strupen.

Sen kunde inte jag somna om. Allt var obekvämt och jobbigt.

Till slut hitta man en ställning som kändes helt okey, så man satt och lyssna på sin musik alldeles dåsig.


Började lyssna på en ny ljudbok. The tale of the body theif.

Ja Anne Rice ena bok i Vampyrkrönikan. Älskar verkligen den.

Men nå som blev irriterande är att de slutade bli nå på den där ljudboken efter 40 minuter eller nått. Plus att det slutade på samma ställe som jag gjorde när jag läste den. Ja den svenska versionen.

Nä man ska nog ta och låna hem böckerna och börja från början.

Minns inte om de är Nattens Furste eller om de är Intervjun med en vampyr som är i början. De märks väl.

Önskar mig fan vampyrkrönikan.

Tänk dig att ha den i sin bokhylla. De hade sutte fint.


Nu sitter jag hemma hos pappa. Han har lite dartsläng här ikväll med syrran och Härnan och Katja är här med.

Lillasyster och Daniel var ju redan här och dom har väl också vare med lite.

Ska nog ta och köra hem tokstollarna sen ikväll.

Så ska jag nog flirta med farsgubben lite mer angående bilen till i morrn.

Ska ju jobba.


Hmm undra om man ska ta och ringa en prov te åbäket och se om han är nå kryare. Om han nu är vaken.

Nä vi höres!

Pussssss!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards