Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Denise - 26 mars 2009 17:17


nu har man färgat håret.

fått mat i magen och lockat håret lite

känns riktigt trevligt.

undra vad man ska hitta på nu då?

bra fråga.



Av Denise - 26 mars 2009 16:07


äntligen får man bort den där hemska utväxten man har..

kommer bli mycket bättre.

kommer kännas mycket bättre.


påskmust och ny hårfärg gör dagen fulländad!


puss på er

Av Denise - 26 mars 2009 15:36


Ja, de har vare riktigt trevligt.

Åkte ner te stan igår.

Var hos mamma en stund, sen gick man ner på kings cave och umgicks med kaj och stefan. Vi spelade lite biljard och sen slängde vi nå pil med nå värdelösa pilar. Hua! ingen höjdare, men de var lite trevligt ändå.


Så åkte vi hem te långsele.

Åbäket ville spela trummor så de blev lite rock band ochsen blev de rätt mycket musik. och jag slängdes runt som en trasdocka.. haha

Mina ben blev trumpinnar ett tag.

Har några blåmärken idag.. Hmm..


Gick och la oss runt 6 imorse.

jag klev upp runt elva.

min kompis från oslo ringde.

De är skoj. Inte så ofta man prata me 'n.


Nu sitter man nere i stan hos mamma igen.

Ska käka renskavsgryta idag. Muums!

Har gjort mina ärenden iaf.


Får se vad som händer.


ha're ;D

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards