Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Denise - 21 mars 2009 08:12


Japp nu  är man redo att dra iväg!

Nu är ne ring så spela vi på radion!

Ska ta en kopp kaffe till tro ja!

Har ju en timme på mig att dricka upp.. hihi!


 



Dagens kort var spader åtta! De är som man får spader!

De var enligt ödesgudinnorna, bra!


Dagens Skrock:

"Norregök är sorgegök,

södergök är dödergök,

östergök är tröstergök,

västergök är bästergök."




Nä nu ska jag värma på vattnet!

Ha ne gött!

Puss på er!

Av Denise - 21 mars 2009 07:20



ja nu sitter jag med en kopp kaffe och en macka!

ska försöka komma till liv.

Försöker även få igång förbannade webradion men de verkar inte gå nå bra.

Tänkte lyssna på ring så spela vi.

får nog sätta igång gamla hederilga radion istället.


Ojojoj....

ångest!

är vad man skulle kunna beskriva lite..

våga man visa sig för hyresvärden mån tro?

de blev som liiite mycket i torsdags!

jag säger då de.

Har inte orkat städa upp de hela än heller.

Låg rätt slut hela dan igår.

Var inte så där baksjuk som jag bruka bli men,

ont i kroppen!

Wii'et gjorde sitt lilla tro ja :P


Nä nu ska jag leta reda på radion!

Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards