Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under juni 2009

Av Denise - 15 juni 2009 18:11


jävla fågel de!


aja... ska snart hänga med darling sanna.

puss

Av Denise - 15 juni 2009 16:21


Ja ni nu har jag äntligen fått in min nya hårddisk och ett grafikkort.

körde på de inbyggda tidigare.

så nu ska vi se om saker och ting förändras ;D

ja, mer plats har jag ju iaf.

de räck långt för min del nu.

tyckte att de inbyggda inte var nå större fel på, 

men ska kolla nu sen på nå spel och se ifall de blev bättre.

rent av sämre? nä de tro jag int.


aja..

vad ska man hitta på då?

ja jag vet inte.

ska väl hem så småningom. umgås med katta lite.

börja städa upp min röra.

de senaste två veckorna har mitt hem förfallit i samma takt som jag gjort.

men igår, även idag har jag börjat känna förändring inom mig.


Jag dansade och grejja på igår som en tok.

Åt ägga som är så dyr,

och lite fullkorn.

jag ska verkligen städa ur och rena mitt hem sen.

jag själv ska ta och rena migsjälv och ladda nya krafter.

för att än en gång stoltsera.

nä nu ska jag rocka loss lite.

puss på er!

Av Denise - 15 juni 2009 00:24



Ja, jag har väl börja komma tillbaks till livet. De lilla patetiska liv jag har.

Men jag har börja äta något ordentligt och kanske min stressade mage kan lugna ner sig nu ett tag. Sen så har jag prata med emma och vi ha planerat lite hyss som vi ska göra om ett par veckor ungafär.

De kommer bli asskoj.


Sen, ja ska ju börja söka jobb neröver nu. Får se vars jag hamna åt,

men jag kan lova att bort härifrån ska jag.

Sen tänker väl ni som vanligt. jaja.. mycket snack lite verkstad.

Ja jag vet. Men, därför säger jag inte så mycket egentligen.

Ska bara söka och söka nu. Sen är de väl bara att dra.


Aja.. Nu ska jag slappa framför tv'n.

Puss på er!


Av Denise - 14 juni 2009 21:33


Den går nu på HBO för fullt.

Fy fan..

jag vill se :O

håller fan på längta ihjäl mig här..

 FY FAN!

Av Denise - 14 juni 2009 19:06


Ja, alla kommer vi dit. Vissa förr visare senare.
Men ingen slipper förbi. Alla ska vi dit, och alla kommer vi möta den, även om vissa av oss lurar den.
Jag har tänkt på döden många gånger.
Många gånger vill jag bara omfamna den, andra gånger gör jag inget för att slippa den.
Varför blir man så rädd för den? Och varför älskar man den ibland?

Vad är döden egentligen? Vad händer?
Varför lever vi ens? Frågor ingen egentligen kan svara på. Tyvärr.

Men jag vet i alla fall att här lever jag.
Jag lever i nu'et, jag ska leva för migsjälv.
Kanske med någon, kanske inte. Vem vet?

Sen när jag dör. Vad händer med min kropp då?
Ja jag har önskningar. Jag vill bränna upp min kropp.
Kremeras. Helst vill jag blir fri med.
På begravningen, cermonin, vill jag att Moonlight Sonata skall spelas.
Så ljuvligt som det bara går.
För den musiken har stått vid mig många gånger när jag är som mest ledsen.
Den är som ett lindrande plåster, även om de sår jag har, är svårläkt.
Melodin är så magisk. Så ljuvlig.
Jag vill att alla ska minnas mig för den jag var och inte den de önskade att jag vore.
Jag vill bli ihågkommen som den person jag oftast känner mig.
Den spralliga, naiva egoisten, som gör allt för att göra andra belåten. Även migsjälv.
Jag vill bli ihågkommen som den med den dåliga humorn.
Den som surrade om allt, och inget. Ja det vill jag.

Sedan då? När ni är påväg bort. Jag önskar att ni sätter igång nån trevlig uppåt låt,
som ni helst kan sjunga med. Torka tårarna och fira mig efteråt.
Alla tal ni ska hålla efteråt, gör dem glada, och dra in något dåligt skämt.
Tårarna ni spiller efteråt, gör er inget gott, jag vill kunna höra era skratt.
För jag lovar. Jag kommer att stå där och vaka över er!

Sen middagen ni ska ha.
Ta de jag tycker om mest!
Chipsgryta!
Hehe ja jag vet., I am crasy! Men jag älskar verkligen den maträtten.
Drick av de jag tyck om. Njut av livet precis som jag gör just nu.
Sjung karaoke, berätta dåliga skämt, dansa fota de mest konstiga grejjer.
Var mig för en stund. Lev!

Av Denise - 14 juni 2009 17:33


Jaha.. bakis i två dar. lyckat, verkligen.

Förlåt till er alla som jag lovade att åka ner för att träffa.

Jag ville verkligen ner och träffa er men min kropp strejkade som fan igår.

Satt hos per och funderade om jag skulle ta mig en äcklig återställare, men jag jag gjorde ne inte så jag fick skylla migsjälv.


jag låg hela dan och natten och även nu idag har jag lega alldeles färdig!

tog mig upp, gick ut i spöregnet och köpte mig en liter mjölk och en stor cola sen stegade jag upp te pappa.

ja så nu sitter jag här hemma lyssna på musik och ser på tv'n. alldeles själv.

lånat kläder av carro för att mina är dyngblöt.


jag har börja piggna till iaf.

de var muse's förtjänst faktiskt.

de fick mig till liv. lyssna på låtar jag inte hört på hur länge som helst så jag får fan inte glömma att ta hem dem sen.

vad ska man göra idag då?

ja bara ta de lugnt.

orkar inte så mycket. fått nå bullar i mig och nå cola.

ska se ifall man kan få i sig nå mer matnyttigare sen.

fick ju inte i mig nånting förutom nå saft som ändå kom upp igen.



Mitt liv i övrigt då?

ja är fortfarande hela jävla fucked up i hjärnan.

fattar inte hur en person kan vri om en totalt.

de är så jävla skadat.

aja..


vi höres!

puss puss!

Av Denise - 12 juni 2009 17:31



Jaha.. nu har man hunne fika med sanna, vare på stan och grejja och jag hittade så klart ett fynd.

helnöjd.


 


åt pizza med henne och hennes mamma och alva med.

åt halva sen blev jag nästan för mätt.


så nu är man hemma en stund.

ska umgås med sanni en kortis sen igen.

se sen vad som händer.

puss på er!


Av Denise - 12 juni 2009 12:40



 Jaha.. då var helgen alldeles inpå igen då.

Sitter och funderar på vad fan man ska göra..

Åker nog ingenstans i helgen.

Ska nog bara ta hand om migsjälv.

Kanske rent av leka chafför åt kjell om han behöver de, dvs.



Nä nu ska jag fortsätta rocka loss här hemma :D

Keep it steady!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards