Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under juni 2009

Av Denise - 12 juni 2009 01:35


 



Ja ibland beter jag mig som världens största fån, JAG VET!

Men vad fan, när man inte kan skratta längre, när allt bara tränger.

Vad ska man göra????

Av Denise - 11 juni 2009 21:45


hehe ja idag har man hunne med en del fastän de inte har hänt nå speciellt.

Först fika hos sannas mamma. Sen ett besök ner te stan, fika med ett inköp.

sen åkte vi hem och åt, sen gick vi och sola med jenny.

skyndade oss i onödan till konsum och ica, gick på macken istället,

sen bara surrat.


myyysigt ;D


här kommer lite bilder!

 

 


 



Nä nu ska jag rocka loss en stund sen blir de dega vid tv'n :D

puss på er!

Av Denise - 11 juni 2009 12:36


Sitter nu hemma hos sannas mamma.

fick lite fika där. jordgubbar med gradde och nå småkryp.

hahha.. ja inte så roligt för man tappade lusten att äta.

de var så små att man upptäckte dem knappt först.

men men.

fick lite kaffe till iaf och de räcker långt.


ska ner te stan sen och göra nå ärenden, 

sen ska man väl gå och fika hos en också.

hoppas denne ha gott kaffe. ^^


nä vi höres ;D

puss på er 

Av Denise - 11 juni 2009 01:56


 



Hehe skoj hade man!

Av Denise - 10 juni 2009 23:37




There are footprints on my ceiling

I can't help this fucked up feeling

Something's wrong, you ain't coming 'round here no more

Try to get my thoughts together

I think of a time when things were better

This miscommunication is breaking me down

Av Denise - 10 juni 2009 21:57



Ja.. då har man sutte och kika på mythbusters en timme.

hunne gjort nå mat. gjorde bandpasta med bacon och stekta ägg.

gott och mättande.


sitter och väntar på att man kan ringa pappa och säga att jag ska åka med han hem te focking långsele.


jag och lillasyster har planerat lite diverse grejer nu iaf.

hoppas de går igenom. altså de är inga planer som är full fastlagd,

utan mer sånna där planer man kan sikta sig mot.


åh, de är så tråååkigt.

bara sitta och vänta på att tin ska gå.

glömde börsen hemma så man kan inte ta bussen hem.

annars hade jag fan gjort de.

roligare att sitta hemma och tråka än hos nån annan.


puss puss!

Av Denise - 10 juni 2009 18:07



hehe, ja, jag har nu sutte ett par dar och fundera på en grej.

en grej som många vet om sen tidigare.

en grej jag funderade på för ett bra tag sen, och en fundering som jag tro jag ska göra. trots allas motstånd.

speciellt min egna familj.


ja... denna jävla kommun kan nog lätt komma fram till vad de är jag funderar på, för rykten, bullshit och etc så borde alla veta vid de här laget, vem jag är.

men, varför nöja sig med bara en kommun.

blir ju roligare ifall hela landet, kanske hela världen kunde få veta vem man är. ja. undra om man har nån chans.

jag ska fan prova och se.

tro inte att de är så jävla farligt som många vill få de att vara.


very well.

jag ska fortsätta surfa på nätet nu iaf.

puss på er!

Av Denise - 10 juni 2009 16:21


sitter hemma hos morsan nu och försöker sy mina gardiner.

hennes nya singermaskin är åt helvete skit.

fy fan vad jag hatar den.

så nu ahr jag tage fram den gamla hederliga husqvarnan.

hoppas på att de bli bättre.

annars blir de inga gardiner sydda idag.


aja..

ska återgå till mitt.

puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards