Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under juni 2009

Av Denise - 1 juni 2009 20:13



Tänk om man kunde klara av denna dag,

och nästa och dan efter de, utan denna panikångest!


Tänk om man kunde få upp nån aptit igen!


Om de inte vore för de där jävla om'et.

Då hade jag inte bott kvar här,

hade inte vare som är nu. Jag hade säkert vare olycklig någon annanstans i stället.


Yeay vad positiv jag är idag.



Jag går mellan att gråta mig till nästan sömns till att hata allt.

Jag håller på falla tillbaks.

Dit jag vägra komma tillbaka.

Ser skylten framför mig.

Welcome back to hell!

Ja tackar så mycket. De värmer.

Ändå fryser man!


Åh, jag måste klara av de här.

Jag ska börja samla mina stenar och bygga upp muren igen.

Förlåt!

Av Denise - 1 juni 2009 14:56


Jag hpppas att folket är nöjd nu!

Jag ger upp!

Jag ger upp allt! Orkar inte.


Jag förstår intevad jag gjort för ont i livet, när man ska behöva så ta skit hela tin. Bara stå där som en slagpåse.

Jag vill bara packa mina väskor och dra härifrån.

Slippa se er alla.


Slippa de här.





If I could only stand
And stare in the mirror
What could I see?
One fallen hero with a face
Like me
And if I scream would anybody hear me
If I smash the silence, you'll see what fame
Has done to me

Kiss away the pain and leave me lonely
I'll never know if love's a lie, ooh
Being crazy in paradise is easy
Do you see the prisoners in my eyes?

Where is the love to shelter me?
Give me love, love, love come set me free
Where is the love to shelter me?
Only love, love, love, love set me free
Set me free

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards