Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under juni 2009

Av Denise - 9 juni 2009 23:10


I'm your worn in leather jacket
I'm the volume in your fucked up teenage band
A pack of smokes and a six pack
I'm the dreams you had walking down the railroad tracks
You and Me.

I'm your first taste of romance
I'm your first broken heart on a Saturday night
Guys like us ain't got no chance
But I'm the thing that keeps you and me alive
But not forever

[Chorus:]
So take me down the road
take me to the show
its something to believe in
that no one else knows
but don't take me granted

I'm the blood on your guitar
I'm that wave you caught back in 1975
I'm as strong as a thousand armies
I'm as soft as pedal on a long stem rose
I am love

[Chorus]

I'm with you when you're born
You can take me when you die
With all the reasons why
But don't take me for granted

Av Denise - 9 juni 2009 22:38


There's not many reasons why I'm back, but they are sure important!


För det första så har jag en katt som jag saknat mer än helvetet själv.

Sen  har jag nå ärenden jag måste fixa, sen har jag en älskvärd vän som trånar efter mig.. 


Ja, jag hann faktiskt knappt mer komma innanför min dörr så var hon här.

Men skoj. Jag la upp nån ny mat åt gumman lilla, sen drog på mig nån ny kajal och drack en actimel sen drog vi ner te stan en stund.

köpte mig en mjukglass sen satte vi oss i parken på scenen.

mysigt faktiskt. Satt och surra en massa skit där en stund.

Sen åkte vi hem te långsel igen och fortsatte våra diskutioner en stund till.


 



Köpte ett par assnygga solisar idag iaf.

Så jävulska nöjd. De ska jag inte tappa bort i första taget!

Så nöööjd. 


 


Aja.. jag är hemma nu iaf, fram till helgen.

Ska nog dra upp te döviken igen.

Jag och emma satt och surra om att fara och campa lite.

De hade vare asskoj!


Ja, för man har skoj när man umgås med emma och daniel.

blir alltid nånting nytt som man lär minnas för resterande liv.


well  jag ska schjåla med min katt nu som verkar ha gått och bleve på smällen. fy fan.. slyna man har till katt!

hehe.. puss på er


 

Av Denise - 8 juni 2009 17:41


Ja fy fan.. man kunde göra så mycket annat än drömma när hela lägenheten stank bokstavligen skit!

rörmokarn ha vare på besök idag.

inge roligt efteråt.


är lvar uppe i denna stad, har väl en viss hemlängtan men de är bara för katta och darling sanna.

men i övrigt nej.

jag ska börja söka jobb söderut igen.

får se vars man hamna, och jag hoppas att man får tag på något.


vill som inte vara kvar i den där kommun nå längre.

bara en massa bullshit och alkisar som existerar där.

men aja..


längtar efter mat nu och sen en dusch.

ska bli sköna livet de.

undra jag om man ska åka hem imorgon, fixa med papprena och grejja lite sen åka upp igen.

vi har börja fundera på diverse roliga saker man kan göra i helgen.

ja.. de vore kanske en idé.

skulle vilja ha så pass med pengar och friheten att beställa en biljett ner te oslo också.

min hänga med min älskade vän ett tag och göra en massa hyss!

hihi!


nä.. ska hjälpa emma..

puss puss

Av Denise - 7 juni 2009 12:44


ja jag hade söndag igår och idag är de som måndag för mig.

solen lys, gräset lockar och hela världen känns så hjärtans glad.

hahhaa


aja..

vakna upp av att daniel ville att jag skulle löra han te coop forum men de blidde kvantum.

köpa nå dricka och sigg och mumsmums te emma.. ;)


åh jag hoppas att carro inte glöm bort att springa ner te katta.

kom på i natt vid tolv, shit katta! :O

har bara tänkt på mina pengar, som jag verkar aldrig få.

och lömt bort min älskade kisse.

åh jag saknar henne nu jag..



aja.. får se ifall jag åker ikväll eller imorrn.

aja...

ska fortsätta umgås med herrskapet.

puss på er!

Av Denise - 6 juni 2009 23:27

ja jag säg då de.
man saknar aldrig koa förän båset är tomt.
de märktes extremt igår.

hehe...
ja jag hoppas en person gör de han sagt att han ska göra.
allt för att jävlas lite.

jag suger på de där med förhållanden, de är tydligt.
eller så är de bara så att folk inte klara av en sådan stark personlighet som mig.
ja för de har jag, och nu gett jag få skryta lite extra för att få bygga upp mitt förfallna självförtroende och självkänsla.

ja för den klarade tydligen inte mitt ex av, så de knäcktes om och om igen.
man var dum i huvudet och naiv och rent fucked up.
men skit samma tänk jag nu.
jag ska leva mitt liv.
och de ska jag göra resten av den långa perioden.

och I AM A FUCKING ROCK N' ROOLL QUEEN!
och de ska jag vara så länge jag lev.
ja jag ska bli världens snyggaste rock mormor/farmor.
om jag nu får barn.. :S
hahha

ha de gött, för nu ska jag fortsätta dricka nån öl och lyssna på härliga jävla musik!

Av Denise - 6 juni 2009 21:15


jag glömde lite detaljer. fina sådana.


jag har världens störta blåmärke och de är rätt uppsvullet på min överarm.

jag bet anton och jag fick tillbaks.. hehehehehe... ^^


aja..


ha're

Av Denise - 6 juni 2009 20:46


Jajamen.. den kom som en ett inslaget paket med fina rosetter och hela fadderullan. javisst.

nu räkna vi upp allt.


otur #1 : tappad kärlek

otur #2 : tappat jobb

otur #3 : förlorad börs (dock återfunnen nu)


ja för er som itne fatta så är man singel sen nästan en vecka.

ja för de finns små luder i den kommun man bo i som inte vet vad mitt och ditt är. tyvärr. så ja, jag har hunnit gråte många tårar och vare självdestruktiv. sen i onsdags så när man kände sig som den mest ensamma personen i världen, ringer de från jobbet och meddelar att jag tyvärr inte kan jobba där uppe i junsele nå mer. SKIT!

sen igår då, jag har bara gått och vänta på den sista grejen, eftersom oturen kommer alltid i tre.

som allt annat så kommer de i tre.

jag, daniel och emma satt och spåna och vi skämta om att ja men jag kommer tappa mitt körkort. hehe, ja fyllekörning eller nå dylikt.

inge mer tanke på de...

sen kom de folk hit och de blev ltie fest och rajtantajtan här.

då smiter deras katt ut så vi beger oss att leta den jag och emma.

när vi kommer tillbaks har några gått och en av dem är daniel.

emma bli jätte orolig, men de fatta väl vem som helst.

de gick inte att få tag på han och ingen visste vars han va åt.

(allting blev bättre sen när han kom hem vid 10 i morse.)

ja men då ringer emma och säger att hon har mina biker handskar. ja, tydligen hade anton, en av dem tage med sig dem.

då börja jag fundera vad som mer hade försvunne.

ja gissa. min börs.

så de var bara att ringa och polisanmäla att mitt KÖRKORT och bankomatkort var försvunnet. sen ringa och spärra kortet. SKITKUL!

så nu sitter man uppe i övik, inga pengar, inge kort så jag kan ta ut nå, och min älskade lillasyster är ju så snäll att hon skiter fullständigt i en!

aja.. jag fick tillbaks börsen nu i eftermiddags. men kortet är ju ändå spärrat så de gå som inte att använda.

gett nog ringa till polisen och meddela att jag fått tillbaks kortet och de också. skulle få min handling nån gång nästa vecka.


aja.. i övrigt har jag haft de riktigt trevligt.

så skönt att slippa den där jävla försupna kommun!

egentligen ville jag längre bort, men min älskade runki hörde som int av sig i tid så jag kunde inte beställa nån biljett ner te na.

men jag ska ta mig dit nån dag framöver.

gett ju se hur hon ha ne.

miss her!


Sen gett jag ju säga att jag saknar sanna också.

solstrålen min!


nu har iaf daniel och daniel åkt härifrån, emma ligg på soffan och degar och jag ska checka nätet en sväng, sen ska jag nog ta och duscha.

känner mig inte alldeles för fräsch.

men inte så konstigt. bakisdag.

försökte komma igång men de där shoten såg inte vidare lockande ut.

nä ni får ha de underbart!

puss på er!

Av Denise - 5 juni 2009 09:39



Vakna upp nu imorse.

För en stund sen men ett meddelande från någon ny.

Vet inte om denne person läser detta, men i sånna fall tack.


Det finns dock saker som kommer bli kvar ärrad och osvarade.

Det vet alla.


Nä har ingen tid att sitta här.

Ska åka snart,

Puss!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards