Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Denise - 19 juli 2012 22:36


Ja här sitter jag igen.

Är du förvånad? Nä jag trodde inte de.

Jag har ingen ro att sova så då kan jag lika gärna skriva några rader till.


Jag tänkte jag kunde visa upp mina loppis-fynd jag gjorde igår.

Jag köpte tre mynt, men jag ville ha hela skålen med mynt. Loooove.

Sen köpte jag en porslins docka som jag ska sy en klänning åt och göra jättefin. Kommer bli så bra på väggen sen.

Sen sist men inte minst, fyra stolsdynor i lila. Ska tvätta upp dem imorn.

Ja, nu är det bara en skattskista kvar då. Ja, det som jag sökt nu i nå år. Hoppas jag hittar en snart.


Här kommer några bilder på mina fynd. Wiiiie


 


       

Av Denise - 19 juli 2012 21:24


Hej hopp i lingonskogen!

Nu ska jag göra ett kort inlägg om dagen som varit.


Sist jag skrev så höll jag på göra mig mänsklig och bohemisk. Sen for vi upp till syrranså hon fick fräscha upp sig, sen for jag, mamma syrran och båda vovvarna ner till Kramfors. Det var riktigt trevligt.

Varmt och fint vare där, betydligt varmare än i Sollefteå. Vi gick runt och kika och tog även en sväng förbi Babelsberg och kika där.

Sen tog vi en fika innan vi drog till Dollarstore för att handla lite granna. Jag njöt av den sköna sommaren som var.

Sen åkte vi hem igen. Inte så märkvärdigt men det var riktigt skönt.


       

     


Sen blev det hem och bara lata sig. Jag har lagt liite pussel, men har tappat suget då carro och mamma och chrille tage över de där.

Hmm, mitt terapiarbete.. Aja, tur att man inspirerar andra att göra saker.


 


Så nu tänker jag avrunda lite här då jag börjar känna mig trött och de är dags att börja krypa ner och se på tv tills man decka.

ja, man är lite av en pensionär men äääärsch.

Blir piggare imorn och kan göra lite mer på dan. Hihihi.


Sov så gott.. Ciaoo


Av Denise - 19 juli 2012 11:06



Så där ja! Nu var jag nyduschad på påklädd i mina fina bohemekläder.

Har en lång fin mörk halterneck klänning och hårband och fjädrar i håret. Nu fattas bara mina sandaler sen är jag redo.

Lite smink också bara för att se lite piggare ut. Sen kan jag springa runt på stan och sjunga gamla fina visor och prata om allt från himmel och jord. Hahaha ja jag är knäpp men det visste ni redan vid detta lag.


Ja nu är jag snart redo för att fånga en dag nere i Kramfors med la familia.

Vi ska åka iväg så fort mamma kommit hem, gjort sig klar och vi åkt till Carro så hon får göra sig klar med.

Då åker och har ännu en helskön dag tillsammans.


Jag kommer att uppdatera senare ikväll med bilder och berättelser.

Puss på er alla i det fina sommarvädret!!

Av Denise - 19 juli 2012 09:40


Kan man inte sluta tänka?

Tror ni inte att jag låg igår hur länge som helst med dessa jävla tankar som spann, runt och runt och runt.

Tur nog var det så att jag hade tage lite granna för sömn så jag somnade till slut.

Synd bara att jag hann nästan bli tokig. Först för tandvärken, sen tankarna.


Jag åt ingen middag direkt igår och mamma blev orolig.

Hon tjatade om att att jag skulle få mig lite granna i alla fall, men nån aptit fanns icke.

Men jag kan lätta er med att jag klev upp där nån gång mitt i natten och tog mig en smörgås.

En smörgås med getmese på. Så förbannat jääkla gott.


Jag tror nästan att det var den där smörgåsen som gjorde att jag somnade lättare.

Man brukar ju kunna somna lättare med en full mage, än med en tom.


Drömmar i natt, vet icke vad jag drömt just nu. Och jag tror inte heller jag drömt nått som sätter spöken i huvvet på mig.

Det är ju skönt i varje fall. Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig mänsklig.

Ha de så gott.


Puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards