Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Denise - 29 juli 2012 21:22


Hej hopp där.


Värsta underbara dagen, har lega ute och solat och njöte idag. Löst lite korsord där jag legat med.

Sen har jag tvättat och hängt upp de ute. njöte av musik och sol, de är min dag.

Sjung karaoke för att få ut lite frustration inom mig.


Ja som ni som håll koll på fejjan så har jag ju gått och bleve blondin i helgen. Nöjd faktiskt, fast jag ska göra en omgång till hade jag tänk =)

Sen får vi se om jag hitta på nått annat skoj med. Hihihi


     


Ja här sitter jag och lyssna på musik och surrar på msn och har tråkigt.

Så om det är nån som ids underhålla mig så puffa på mig då, hahaha...


Over and out!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards