Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Denise - 30 juli 2012 11:10


Åh, jag har lega och vrede och vänt på mig.

Nerverna är utanför kroppen fortfarande och jag har så förbannat ont i magen.

Jag vakna i morse med ett ryck, pga av en bil. Fick nästan en panikattack,

men då jag såg att de inte stod nån utanför bestämde jag mig för att lägga mig ner igen.


Fan att man måste må så jävulska illa. Jag har varmt i lägenheten men liks förbannat är jag iskall och fryser.

För alla som träffat mig vet hur kall jag blir.


Jag fattar fortfarande inte att en människa kan göra sånt här mot en annan.

Jag kan inte fatta att jag vare så jävla blåögd. Jag hatar fanskapet så inåt helvete.



Fan.....

Av Denise - 30 juli 2012 00:14



Nu är det strax sängen. Jag tänker bara klöta lite granna innan.

Jag sitter här och funderar mellan mina gäspningar. Folk... Ja, varför blir man förvånad över folk?

Men man kan ju få sig ett och annat skratt..


Nä, men jag drog med mig grannen ut på en långpromenad ikväll.

Var riktigt skönt ute och när vi kom hem så började grannen räkna ut att vi har nog gått runt milen.

Mycket skönt och jag hade kunna gått längre med, känns inget. Sen är det alltid skönt att vara ute och gå med sällskap.

Ska nog försöka ta mig en prommis imorn med. Den som vill kan ju alltid haka på.


 


Sen vare otroligt mycket grodor idag. Som jag skrev på fejjan så såg jag två igår, jag tappade räkningen idag. Både stora och små och överkörda stackare fanns längs vägen. Det var ett riktigt grodår iår.


Så nu blire att sova nån timme, imorn har jag saker att göra.

God Natt!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards