Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Denise - 25 juli 2012 10:24


Åh, jag vill inte. 

Det är dagen idag, då jag ska åka hem. Sån ångest! Jag vill inte, vill inte, vill inte!

Och allt känns jävligt just nu då jag börjar packa ihop allting och ska strax in i duschen för att göra mig fräsch.

Hjärtat gå 320 just nu, och ångesten känns nästan olidlig.

Jag vill inte hem.  Det är inte hem.

Jag vill inte.


Jävla fan.

Fuck!


Nä jag gett hoppa in nu, så jag hinner med mig själv och allt innan jag ska med bussen.

Snart kommer väl syrran hem hit också så det kanske lindrar lite granna.

Fan jag vill inte!!!!!!

Av Denise - 25 juli 2012 09:59



Hjärter Ess

 


Gör ingen resa med båt eller järnväg idag, ty en olycka kan då hända.

Ditt framtida öde: Stor obeslutsamhet kommer att förstöra de goda tillfällen som skola bjuda Dig.

Tillvaratag därför alla goda tillfällen. Lyd en god väns råd och lita på honom

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards