Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under mars 2009

Av Denise - 28 mars 2009 11:38



Håller på att dona med de sista!

Ska snart gå!

hehehe!


Ja ha en underbar dag och kväll ;)

Puss på er!

Av Denise - 28 mars 2009 10:11



Jaha. nu är man uppe igen..

Fy fan.

Täpp i näsan som en Idiot är man också.

Drömt om konstiga saker har man gjort.


Kan inte mer än sucka.


Ska ta få i mig lite frukost nu sen blir de en dusch, sen blir de locka håret,

gå upp te pappas och sen åka och jobba!

Hehehe...

Puss på er!

Av Denise - 28 mars 2009 00:10



Hmm.. Grattis jessi och bror te skojvinningen :D

Ni är ett bra team! tummen upp!


Nä undra om man ska sova snart

Undra om pappa ring nå eller om man gett ringa själv.

De är frågan!


Kiwan är i full gång igen iaf.

Hon flyger fram och tillbaka :P hahha!

Sötisen!

Puss på er! 


 

Av Denise - 27 mars 2009 22:50



Sitter just nu i mina stilla ensamhet!

Loreena McKennitt hörs ur högtalarna!

Stämmingsfullt.


Sitter och funderar och klurar.

Vad ska man göra?


Jobb imorrn. Jao!

Halv två ska jag infinna mig. 

Ska bli roligt och se ifall man klara den där kvällen.

Ska tydligen bli mycket.


Aja.. ska fortsätta tänka och fundera och grubbla!


Puss på er!

Av Denise - 27 mars 2009 22:00



Så nu ska jag lägga upp ny bild på mitt nyfärgade hår.

Orkade dock int locka ne.

Sen blidde ne svartvitt också.. men ska inte göra nå, håre är ju ändå svart!


 


Hehehe...

Undra om man ska gå upp te backa körka!

Gett ju betala lillasyster för böxern.


Hehe..

Pratade med bror för en stund sen.

Han var uppe hos lillen och kastade lite pil.

Yepp.

Ska prata lite mer med han sen.


Nä, nu ska jag och Kiwan mysa i lag!.

Puss på er!


 

Av Denise - 27 mars 2009 20:55


Nu sitter jag hemma..

Kiwan slicka på mina händer för fullt.

måste smaka gott elelr nått.. 


Har vare och bada med sanna emma och alva.

Riktigt skoj faktiskt.

Köpt en ny bikini.

Konstaterade att kupan var lite för liten ändå, men de finns ju ingen större.

Lite irriterande.

Måste ha en väldigt udda storlek!

Ska nog gå på en riktigt underklädes-butik och händla nån gång framöver.

Kan ju faktiskt vara värt ne. För de storlekar jag har på mina Bh'ar är för små kupor och bra runt om eller så bra kupor men för stor runt om :S

Sucka är nog de ena man kan göra tro ja.


Aja.. ska ringa min bror tro ja.

Puss på er!

Av Denise - 27 mars 2009 16:57


Vaknade upp rätt tidigt idag..

ja tidigt för att vara mig.

Klev upp nån gång före tio i förmiddags.

segade på lite, så gick jag ut och rastade lilla rasmus.

Sen jag kom in så la mig framför tv'n igen. var på väg att somna ett par gånger, men de var nog för att man låg framför tv'n och innuti ett varmt täcke.

Sen runt halv tolv klev man upp tog sig en kopp kaffe.

Strax efter kom mamma hem.


Har locka hennes hår idag. Nog för att hon också lockar sitt men jag gjorde lite andra lockar. Fin blidde na iaf.

Sen duschade jag, låna ett par svart jeans av carro. hihii ^^,

Sen gick vi ut på stan en sväng.


Ska gå och bada med sanna och gänget sen.

Eller om en stund.

Gett gå in och köpa en ny bikini på vägen.

Har ju som ingen här, och jag behöver en ny också.

Mamma och carro har ingen jag kan låna heller.

För smått om bröna. Vore ju som dumt och flasha inför alla småbarn.

hahha...


Ska hjälpa morsan med en mobil nu så ska jag väl gå sen.

Kolla efter nå man kan ha!


Puss på er!

Av Denise - 26 mars 2009 17:17


nu har man färgat håret.

fått mat i magen och lockat håret lite

känns riktigt trevligt.

undra vad man ska hitta på nu då?

bra fråga.



Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards