Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under mars 2009

Av Denise - 21 mars 2009 07:20



ja nu sitter jag med en kopp kaffe och en macka!

ska försöka komma till liv.

Försöker även få igång förbannade webradion men de verkar inte gå nå bra.

Tänkte lyssna på ring så spela vi.

får nog sätta igång gamla hederilga radion istället.


Ojojoj....

ångest!

är vad man skulle kunna beskriva lite..

våga man visa sig för hyresvärden mån tro?

de blev som liiite mycket i torsdags!

jag säger då de.

Har inte orkat städa upp de hela än heller.

Låg rätt slut hela dan igår.

Var inte så där baksjuk som jag bruka bli men,

ont i kroppen!

Wii'et gjorde sitt lilla tro ja :P


Nä nu ska jag leta reda på radion!

Puss på er!

Av Denise - 19 mars 2009 19:44


ja ikväll har man nå folk från övik här!

har städat och tvättat hela dagen!

dricker lite vin och har ne trevligt.. Wii'et är framme!

hihi!



Nä nu ska jag inte sitta här

Puss på er!

Av Denise - 18 mars 2009 21:54


Ja ännu en dag runne.

Jag har gjort lite idag med.

Tvättat kläder, vare ute och gått, umgåtts med sanna, bleve bjuden på midda, och prata med åbäket.

Fick veta en glad nyhet. ^^,

Ny ligger jag mest ner och fläska vid tv'n.


japp!


Mitt dagens kort var itne så uppiggande.

Hmm.. får se vad som händer.


Har lock för ena örat. läskigt, för jag får inte bort de heller.

vaknade imorse med de.



Dagens Skrock: Nyser man på en onsdag får man problem.


Hihi! ^^,

Av Denise - 18 mars 2009 11:49



Ska snart ner te källarn och börja tvätta.

Gett ju.

Har ju smutskläder upp ovanför huvve.


Sitter och lyssna/titta på Within Temptation igen!

Deras Black Symphony-dvd'n!

Den är så braaa!

Loove Within!



Snart Ostara!

De ska bli skoj!

Se om man kan fira den på någolunda sätt iaf!

Puss påer!

Av Denise - 17 mars 2009 21:56


Nu har jag kontakta Gilda för att höra ltie mer om skolan och ansökningen.

Har fundera länge på att börja där, men de är bara ett motstånd och de är pengarna. De kosta ju 83 tusen.

Hmm inte billigt men de kan ju vara värt de.


vad har man hållt på med idag då?

Ja vakna upp, tog en lång dusch. Alltid lika skönt och avslappnande.

Sen hjälpte man jessi lite, fikade lite på konsum med henne, eva och syrran.

Såg klart på ett angel-avsnitt sen gick vi hem te mig igen. har städa lite mer här hemma. eller diskat. sen gjorde vi lite lax, potatis och hollandiesås.

Goott!


Såg nyss på nyheterna om grisarna.

Fy vad hemskt de va. 

Hua! Bli skållad levande. Och sättet som de avliar stackarna. Jag och Jessi kom fram till nu varför veganer är veganer!

Hua.


Nä undra vad ska hitta på nu.

kanske spela lite tropico 2 pirate cove!

de är ett roligt spel de ;D


ciaoooooo!

Av Denise - 16 mars 2009 22:49

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Utmana därefter 2 personer. Lycka till!


1. Vad heter du?:Denise

2. Ett ord på fyra bokstäver:Duva

3. Flicknamn:Dagny

4. Pojknamn:Daniel

5. Yrke:Diskplockare

6. Färg:Dimgray

7. Klädesplagg: Dok, även slöja, tunt tygstycke som helt eller delvis täcker kvinnans ansikte, vanlig dekorhattar och huvudbonader.

8. Mat:Drömmar

9. Sak i badrummet:Duk

10. Plats/stad:Darwin (norra Australien)

11. En orsak att vara sen: Driver med snö på vägen

12. Något man skriker:Dumhuvve!

13. Film:Da Vinci-koden

14. Något man dricker:Daiquiri

15. Band:Danzig

17. Gatunamn:Dalagatan

18. Bil: DeLorean

19. Sång: Du gamla, du fria!

20. Ordspråk:Den man älskar, agar man!



Jag utmanar: Chokladsaft!

Av Denise - 16 mars 2009 18:18


Jag har fått förkylning!

hua.. riktigt jobbigt må jag då säga.

känns som man sprunge tre timmar för man försöker få nån luft.


Jessi är här.

vi har käka lite kyckling och ris med currysås ^^

göttans de.

ska snart gå och hämta kiwan.

gick bort tidigare men de verka som ingen va hemma då.. :P

så ska vi hälsa på sanna en sväng också. 


nä vi höres.. puuuusss

Av Denise - 16 mars 2009 00:43


och klurar.

ja livet kan vara rätt roligt ibland.

att ibland kommer de saker man aldrig kommer glömma.


ja mycket man tänka på...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards