Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Denise - 1 mars 2011 18:32


Jaha då har man duschat äte och så har de andra två också gjort.

har solat i tjugo min. och de var riktigt riktigt skönt må jag säga.


så nu sitter jag och väntar på att han ska komma och hälsa på en sväng.

hoppas de blir snart, då han ska sova tidigt.


åh jag ids inte skriva nå nu.

vi hörs

Av Denise - 1 mars 2011 14:54


Jaha då har man gjort lite dagsträning.


började med lite aerolates vilket jenny först gav u§p§p sen jag men carro gjorde bra mycket.

sen slog vi igång c.es fit to strip och där gav jag upp efter en stund.

känner mig alldeles färdig. lite avundsjuk §på syrran som orka så pass mycket.

aja nu ska vi åka och sola.

ciaooooo

Av Denise - 1 mars 2011 13:19


Så då har man dammsugat och plockat u§p§p lite grejjer så nu är de någolunda städat.


Så nu sitter jag och funderar på vad man ska hitta på här näst. Kanske man ska sätta igång lite carmen electra och träna lite. Ja de blir nog bra de. Föreslog de till jenny igår, och hon tyckte de lät som en bra idé.


Der två har ju redan vare ute och gått en sväng. Jag ska nog ta mig en prommis sen. Sno med med ebbis.


Ja de låter som en plan.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards