Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Denise - 22 mars 2011 23:47

Av Denise - 22 mars 2011 22:29



Jag pratade nyss med han igen, och de var väl tänkt att jag kanske skulle följa med han hem ikväll, men nu när han ha vare och och gjort provdykningen så sa han de att han mådde inge bra. Han hade tydligt fått lov att kräkas ett par tre gånger redan, och då förstår jag (jag vill inte heller), att de var ingen mening att följa med hem.

Skulle skicka över en krya-på-dig besvärjelse sa ja.. hehehe.. Så får väl skicka den via nätet då.

*harkel*


HUMMELA HUMMELA HUMMELA HUMMELA!


Så, då var de gjort. Nu kommer han bli bätter.


Här klagar jag p§å min hosta och mitt slem, medan stackarn rent kräks.

jaja.. nu ska jag sätta igång nånting att kika på, vet dock inte vad man ska se för nu har jag plöjt igenom NCIS igen så.. de är ju en bra fråga vad. Hmmmmmmmmm


Vi höres.

Av Denise - 22 mars 2011 19:46


Nu har jag surra lite med fröken Jessica, och vi ha surra lite om resan till Helsinki. Vi ska se till att betala den nu till helgen och så ska vi boka in tåg resan till och från sthlm.

Åh de känns så overkligt att detta kommer att ske.  Men fasen va skoj de kommer bli.


Sen så verkar de som de blir en lite resa u§p§p te borga med henne i helgen.

De kommer bli skitbra de med.

Nu ska jag ta och fortsätta glutta på 2½ men.

ciaoo


 

Av Denise - 22 mars 2011 14:36

Jaha då var de ännu en dag som jag bara ligger ner.

ja ag tänkte göra så lite som möjligt för att kanske kunna bli frisk snart igen.

men jag måste ändå göra lite här hemma. som städa kissarnas toalett. den luktar inte mumma nu. sen gett jag göra mig nånting att äta. hmm undra vad bara.


Pratade med mamma idag, hon har länge vela att jag ska ordna så man kan se mitt namn då jag ringer och jag har kollat flera gånger efter den lilla funktionen på telen men jag hittade den inte.... förrän idag.

så då ringde jag och kollade om de funka och mamma blev nöjd.

bra de.


 


Hon berättade även att folk berömmer henne för den nya frisyren jag klippte åt henne, och de är ju roligt. Hon blev ju som så myche bätter.


Sen så har min gamkatt Kiwi gått in i löpen igen. Hon kom upp och pratade med mig lite granna nu för en stund sen och bara låg lugnt sen när jag började röra mig blev de genast besvärligt. stackarn.

Mammas lilla kåtboll..


 

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards