Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Denise - 13 mars 2011 23:06

Jaha då sitter man hemma igen.

snart dags att lägga sig. tänkte jag ska göra lite nytta imorrn.


ja igår så hade jag rätt mycket för mig fast gjorde ändå ingenting tyck ja.

var på loppis med mamma för jag söker en hatt till helgen.

sen på kvällen så tog jag och klippte hennes hår för hon bad mig.

de blev riktigt fräscht.


lite senare så lyckades jag efter ett par timmars sökande efter skjuts komma hem till jessi där de var fest, ja hon fyll ju år imorrn så var ju därför jag åkte ner. hade riktigt trevligt.. ^^,


sen idag har man mest och väntat på att få komma hem. bussresan hem var lite jobbig. en pinfull buss. jag trivs inte just gärna med så mycket folk omkring mig men vad gör man?

så plockade han upp mig och skjutsa hem mig. jag får tacka så mycket.

imorrn ska jag följa med han hem efter att han ha sluta jobba.


nä ska ta och krypa tll kojs nu.

puss på er

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards