Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Denise - 30 mars 2011 14:45



Jag kan inte tänka mig att de kommer hända nu. Det är verkligt.

Men de känns fortfarande väldigt långt borta fastän de är så jäkla nära. Min livssits kommer förändras så drastiskt nu. Jag kommer få en helt annolunda varddag. Jag kommer snart bli en hel person.


Ja jag ska få låna nå böcker som jag ska läsa, så man får lära sig mer, och de känns skönt att jag har en som vägleder mig vid frågor.


Undra vad folk kommer säga sen när de får veta?


Nu börjar alla resor, som dagens kort sagt till mig så många gånger. Resor både mentalt och mer fysiskt. "Du kommer vara resande fot, men du ska sällan klaga" Ja jag säg då de. Sen dagens kort idag, sa att jag kommer byta bostad inom ett år. Känns skönt att veta, för jag vantrivs i denna. Och de blir bara mer och mer. Jag känner mig inte hemma riktigt. Jag är urless vattenledningarna, jag tappar lust till allt och alla här. Jag vill bara sova brot allt. Och när jag väl bryter mig loss härifrån vill jag inte tillbaks.


Näö jag måste hoppa in i duschen nu. Har ett ärende på stan att göra. Snabbt snabbt.

Hej

Av Denise - 30 mars 2011 12:09


Jaha jag åkte hem igår.. Jag skrev et långt inlägg på bussen igår och jag var ju så underbart smart att jag klickade på skicka när jag inte hade nån mottagning på nätet. Jääätte bra, för allt jag skrev var som borta med vinden.

Så jag blev less och vägrade skriva om allt och sen blev de aldrig tillfälle att skriva.


Ja jag sov hemma hos mamma natten till igår. Vi åt efterätt och ahde rätt skönt för en helt vanligt måndag.

På tisdan åkte jag hem. Hem ill min stinkande lägenhet. Ja kattsanden jag hade var helt stört dålig. Så nu är den utbytt till bättre igen så nu ska de väl inte börja stinka efter ett par dagar.


Jag tog en lite senare lunch med emma på routerdahls eller hur det stavar de som. Åt en jäkligt go sallad. Är sugen på sallad igen. Fått nån dille på de sen jag började umgås med han han för han vill så ofta äta de.


Idag då.. blire till att verkligen röja här. det ligger kläder huller om buller, grejjer över allt och katthåret flyger runt bara man rör sig de minsta lilla.

Huga huga..

Very well Back to buisness! Right *blinkblink*

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards