Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Denise - 16 mars 2011 14:13


Hehe nä kaos är ne inte, bara lite ologiska placeringar på saker och ting, så man vet ju aldrig säkert vars den grejen man söker är nånstans. Fick skicka ett sms idag och fråga han om han visste vars dammsugarpåsarna var nånstans. Hittade åt dem rtt snabbt ändå.

Sen har de vare full rulle på tvättmaskinen de två senaste dagarna. och de börjar ge resultat.


vänta tre sekunder ska hämta mitt kaffe!


*tic tac*


Ursäkta tog en stund längre än vad jag sa. Äärsch vad fan de är en blogg ingen direkt-konversation.


Ja, jag sitter nere i köpmanholmen hemma hos han. Han är på jobbet just nu men slutar om undefär 40 minuter. Undra vad vi ska hitta på för mat. för jag börjar bli som liiite hungrig nu. Har hålle på städa och tvätta sen runt tio. Haha jag låter lite som en hemmafru, men ja vad spelar de för roll har ändå inge annat för mig så då kan jag lika gärna vara här och göra nånting.


Åh jag känner mig lite tom i skallen just nu.


aja.. ska ta och koppla av några minuter nu, så höres.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards