Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Denise - 4 mars 2011 14:16

Ni måste verkligen läsa om detta tragiska. Att vissa ens får ha djur. de svider så när man läser om detta.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8660726.ab

Av Denise - 4 mars 2011 14:09


Kom just att tänka §på att idag är de precis 7 månader kvar tills fröken olofsson fyller år.

Det är 10 dagar tills fröken huss fyller år och 16 dagar kvar tills fru olofsson fyll år. sen vet ja ju att de bra många fler jag känn som fyll år me, men kan ju inte hålla kolla på alla. bra nog om jag kan hålla koll på migsjälv.


Hihihi, dags att att återgå till tokerierna här hemma.

Av Denise - 4 mars 2011 11:52


Jaha.. då var de helgdags igen.

Har nyss vaknat och sitter nu med en kopp varm choklad och ser §på tv för att vakna upp innan jag ska börja med lite städ och tvätt.


Vakna upp idag med värk i tummarna, altså där nere vid muskeln i handen.

Irriterande må jag säga, vi får hoppas att de inte blir värre.


De är en fin solig dag idag, så de är ju alltid nånting. Dock så ser jag nå gråa moln som jag önskar kunde försvinna. Så tro jag att denna dag blir fulländad.


Höres

Av Denise - 4 mars 2011 00:30

Ja de kan man säga att dem ha vare.

När jag vakna så hade då ingen lust att kliva upp. Låg och drog mig till filmen "Deuce of Spades". Den är faktiskt riktigt bra. Så se den.


Sen så satt jag och jenny och surrade lite, i väntan på att carro skulle dyka upp för att packa sina grejjer. Självklart så har hon ju lyckats omvandla allt till mitt fel.

Hon kan verkligen inte stå för sina handlingar och nu är de är vad jag less på nu.


Aja för att lämna detta bakom oss så kan ju berätta att chefen på hemtjänsten ringde idag. Hon fråga om jag hade lust att jobba för dem i sommar med. Och även hur mycket jag skulle vilja och jag tacka gärna ja till alla möjligheter jag kan få.

Så hon kommer höra av sig längre fram med besked.


Aja jag ska ta och försöka sova lite nu.

Om vattenledningarna tillåter mig.


God natt.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards