Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Denise - 3 mars 2011 02:07


Nu var det färdigt. Min syster är EJ välkommen hos mig nå mer.

Ja ni läste säkert om vad som hände i helgen. Men nu är de färdigt.

Man kommer inte hem till mig och börjar skrika för att man säger åt henne att gå med hunden, eftersom stackaren inte fått vare ut på sex timmar.

Jag får inte ens förklara mig förän de är färdigt.


Nä hon går ut låser jag dörrn vilket hon inte fatta vinkeln av så hon §plingar för glatta livet och när jag ö§p§pnar dörrn och säger att hon är inte välkommen så tränger hon sig in som de vore hennes jävla lägenhet.


Sen när jag börja bli förbannad och försöker f§på ut na från lägenheten, så vem är ne som får stryk? Jo jag, för carro, har bra mycket argsintstyrka än mig,

Stackarn andreas får leka mur mellan mig och carro. Dock så hjäl§per han inte mig att få bort hon från lägenheten eftersom jag skriker hela tin att hon ska bort. För hon vägrar gå ut.


Jag själv fick inte ens minut att samla mina grejjer eller ta på mig nånting innan jag blev utkastad från henne en gång i tiden.

Ursäkta mig språk men, FY FAN FÖR DEN FITTAN!


Ja hon må vara min syster men hon har förnedrat och vanvårdat mig så pass mycket nu och kan inte stå för nån konsekvens. Jag är så less §på att just JAG måste lida för hennes jävla utbrott och hennes oansvarlighet jämt och ständigt och de är alltid synd om henne.


Jag hoppas de faktiskt kommer en dag då jag själv ligger på akuten, så sönderslagen nästan död pga av carro får samma utbrott, att hon då kanske vaknar u§p§p och inser att de hon gör, är fan, rent ut sagt, rent helvetiskt dumt i huvvet.



Sen tycker jag ju synd om stackars ebba, hennes hund.

Hon var ju livrädd den stackare. Hon kunde rent ha bleve mosad hon med.


Sen tycker jag synd om jenny, som ville vara kvar här för att kunna ta bilen imorrn, och ville inte ha nått med vårat bråk att göra eftersom de var ju inte hennes bråk. Men hon fick själv åka på dyngstryk.


Men mest av allt tycker jag synd om mina grannar som måste stå ut med mig som granne. Att jag har sånna gäster som gör att de blir olidigt att leva med.


Sen de bästa av allt. De enda jag drucke i kväll är tre och en halv öl på krogen.

Nu ska jag och jenny och käka lite stri§ps innan de är dags att sova.

puss §på er alla

denise

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards