Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Denise - 24 mars 2011 19:39

Jaha då sitter jag äntligen nere hos han igen.

Som vanligt så leker han med datorn. Ja de blev lite strul med macen så han måste få ordning på de.

under tiden har jag lekt lite med Guitar Hero. Var lite roligt att få spela de igen. Men den har vare lite strulig med. vill inte alls lyssna emellanåt.

Hoppas man kan få lite uppmärksamhet senare. Under tiden får han väl fortsätta med sitt så får jag koppla bort migsjälv på nå annat.


Har haft kramp i väntserarmen igen. mycket irriterande. altså jag kan fortfarande använda med de som pulserar smärta rakt genom armen. jobbigt. hade ju så där då jag var hemma hos mamma med, fast i båda. sen har jag även haft de i högerarmen en gång med.  får krypa under filten och värma upp mig lite.


Puss på er

Av Denise - 24 mars 2011 14:49


Jaha då, då sitter jag med en kopp kaffe och bara ta de lugnt.

För ett litet tag sen så hade jag lite oväntat besök. De var en som ville låna mitt fönster för att ta nå kort p§å kåken som brann igår.

Efter att han fått sina kort så stt vi och surra lite och han visa sin sida med bilder från bland annat branden igår.

Det var riktigt roligt. och han är riktigt duktig måste jag säga. De är sånt som gör en s§porrad till att vilja ut och fota själv. speciellt då man surrar om de med nån som kan och så vidare. Men men, de är bara att inse att de är väl inte riktigt min grej ändå, när man inte är i samma klass som alla duktiga.


Nä nu ska jag ta och göra nå vettigt här hemma och börja p§acka lite för helgen. Blir ju av till först Långsele, sen Dorotea och vidare mot Borgafjäll, eller nånstans där omkring. Spännande spännande.


Ciaoo

Av Denise - 24 mars 2011 12:17


Jaha ännu en dag kommen. och här sitter jag som en instängd katt.

Men idag ska jag väl få träffa han äntligen. Jag hoppas att han inte bli sämre bara.. Sen ska vi se om jag tar mig till långsele imorrn. Känns som lite nervigt.


Jag är sugen på en promenad, men de känns lite för blåsigt för att jag vill gå ut, och ensamt med för den delen. Så de är jäkligt synd på blåsten.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards