Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Denise - 23 mars 2011 18:45


Så där ja, då har jag fått i mig lite middag igen. Jag gjorde en korvstroganoff med både vitlök och ingefära i. Jag hade ju kö§pt en bit ingefära för ett tag sen och tänkte de kan ju inte skada att ha lite granna sådan i, så jag rev ner lite i både i stroganoffen och i riset medan de kokte.

Så nu ska jag göra mig lite ingefära-vatten. De ska väl rena kroppen från en massa dynga med som jag förstår.


Gött i göttgött.. :D

Nu blire lite Halestorm och bara ta de lugnt, diska upp så man slipp de imorn.


http://cwgmagazine.com/wp-content/uploads/2010/04/Halestorm_PUB-3_Photo-by-Phil-Mucci.jpg

Av Denise - 23 mars 2011 16:23


Elizabeth Taylor är död
"Elizabeth Taylor dog i dag, 23 mars. Bilden är från 2007.
© Stella Pictures

Skådespelarlegenden Elizabeth Taylor är död. Enligt TV-programmet ”Good Morning America” gick Taylor bort tidigt onsdag morgon, amerikansk tid.

Stjärnan var inlagd på Cedars-Sinai Medical Center i Los Angeles när hon gick bort, 79 år gammal. Dödsorsaken ska ha varit ett hjärtfel, som skådespelerskan hade lidit av i flera år.

Elizabeths talesperson berättar att filmikonen dog ”fridfullt”, och att bortgången var oväntad.

— Även om hon nyligen hade lidit av flera olika komplikationer, så hade situationen stabiliserats och det fanns hopp om att hon skulle kunna åka hem igen. Dessvärre blev det inte så."



Hämtat från Msn's hemsida.


Jaha där ser man, gamtanten ha äntligen lagt igen yga. Kanske var lika bra de. Hon ha ju ändå fått leva ett riktigt bra liv.

Av Denise - 23 mars 2011 16:03


Ja altså de är nånting vi svenskar är duktiga på.

Ja men som nu idag.. då är de någolunda fint väder ute och solen lyser lite. Sen snöar det en stund. sen blire lite sol igen och nu spöregna de.  tråkigt värre.


Nu har jag iaf gjort ett cv på rustas hemsida, så man är aktiv där. måste uppdatera de senare.  så nu ska jag fortsätta med lite andra ställen tänkte jag.. puss på er

Av Denise - 23 mars 2011 12:49

Grannen brinner, Grannen brinner, ner sitt lugna bo! De är nu på botten, som en hottentotten, men han kan dock, men han kan dock, aldrig där mera bo!


Jaha då har man vakna sen en stund sen av hosta igen. samma hände tidigare imorse med. Så less §på detta nu, men samtidigt jag tro de börja ge lite resultat p§å mina abs. och det gillas.


Aja, när jag väl klev up§p§ så gick jag till fönstret för att kika ut, av nån anledning. Och vad ser jag.. Jo jag ser att grannens hus mittemot, ha brunne ner till grunden, ellernja de brinn ju fortfarande lite granna och de stinker verkligen brannrök från kåken. Men så jääkla typiskt att man skulle missa den värsta föreställningen. aja..


 


Nä jag ska fortsätta hosta på så kanske jag får ett sixpack med magmuskler till sommarn.. Hehehe...


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards