Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Denise - 5 februari 2014 16:49


God eftermiddang.


Här sitter jag i min soffa och kikar på how clean is your house med Kim och Aggie.

Jag gillar verkligen att se, för det ger mig lite inspiration även fast jag kan vara trött, plus att man lär sig lite nya trixs.

Men just nu jäser jag bara... Har jobbat en heldag till på jobbet, så nu har jag gjort 7 dagars jobb i streck. Så det ska bli skönt med lite ledigt nu. Så vi får se hur länge jag får sova imorn då jag ska få följa med upp te Umeå imorn.

Jag var t.o.m så pass slö nu att jag vårmde bara upp lite baguette i ugn som jag ha lite philadelfiaost på, och sen en fil-tallrik med lite torkade tranbär till som middag. Ja visst har jag ett jäävla roligt intressant.

Sen för dig som är intresserad har jag fått skita idag med. Så skönt att få tömma tarmen lite.


Nä seriöst, jag är så jävla slö nu så jag tro faktiskt jag måste ta och vila yga lite. Känns som jag gått som en zombie hela dan.

Ja de började ju så fantasiskt bra med. Försov mig. Huvva. värsta som finns att försova sig.

Men de gick bra iaf.


Vi höres och synes. Ciaoooo.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards