Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Denise - 10 februari 2014 12:47


Goddag!


Jag sitter och glor på Hem till gården, och försöker vakna till även om jag har vare vaken så där en timme, men de känns nästan som jag inte orkar. Igår sov jag bort i stort sett hela dan. Ja de är väl för att jag inte van att vara uppe vid en massa kidz så mycket som jag ha vare den här helgen.

Jag ska inte klaga, det var riktigt roligt.


Jag följde ju med Daniel för att hjälpa till med alla hoppborgar och grejjer så barna kunde få ha skoj dom med under Wilhelmina Winter Weekend.  På freda kväll så vare ju barndisco. Då fanns de två hoppborgar, en dj, popcon och godis på plats, tillsammans med mååååååååååååånga kidz att hålla ett öga på.


På lördan ordnades ett lekland under dagen, med alla hoppborgar och andra roliga saker, tillsammans med ponnyridning och en trollkarl på plats. Jag tror de uppskattades ordentligt, för barna var riktigt svettiga efter att ha hoppat runt i allt. Jag såg de sprang och drack vatten hela tiden.

På kvällen vare ungdomsgårdens tur att få ha en dj och några hoppborgar, fast sådana som även de äldre kunde ha roligt i. Dvs en boxningsring, kuddbock. plus sumodräkterna. Även på kvällen fanns de två stycken trollkarlar, och helt sinnes vad duktiga de är! Jag trodde jag skulle få mardrömmar av dessa illustionister, men jag klarade mig.


Http://www.magictouch.se



Nä men denna helg ha vare helt klart trevlig.

Blev en natt på Wilhelmina Hotellet med, så man fick mumsa i sig hotellfrukosten. Ja de är för himla gött att bara behöva klia upp och gå och äta de man tycker är gott.


Så efter vi var klar på lörda natt så åkte vi hem. Jag somna ganska fort när jag kom hem. Trött som bara den, och jag sov till eftermiddan igår. Det var Daniel som kom och väckte mig, och det kändes inte som jag sove något. Men men, var bara att stiga upp. Jag hade ju lovat att hjälpa han att packa in alla grejjer på plats igen. Sen blev de midda hos hans föräldrar.

Så när jag kom hem senare på kvällen så kände jag att jag började bli lite piggare igen, men kroppen skriker ändå trötthet.

Så idag har jag fått sova ut lite till och nu har jag väl börjat bli människa igen  Fattas bara en dusch sen är jag nog igång igen.


Så, är du också sugen på att hyra nånting av Daniels alla grejjer så gå in på hans företags sida och läs mer.

Finns mycket roligt.


http://wildandfun.se/index.html



Nu ska jag fortsätta med mitt. Vi höres.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards