Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Denise - 15 februari 2014 10:36


Morning.. eller vad du känner att det är är.


Jag har visserligen vare vaken drygt en timme, men känner mig lika nyvaken än.

Men så tog jag och gjorde lite varma mackor till frukost och jag serverade även Daniel. Tänkte att jag kunde vara lite snäll denna morgon med. Händer inte allt för ofta att jag gör sånt men jag kan bara jag själv vill.


Grått och trist väder ute så jag vet inte om jag känner för att stiga upp egentligen, men vi får se, jag kanske gör de förr eller senare.

Herrn ska väl snart iväg till kåken sin och fortsätta greja på. Jag tro jag ska bara ta't lugnt, men de blir väl att jag hamna där med.


Jag har slage igång tv'n och ser på nyhetsmorgon på TV4. Brukar vara ganska skönt att slötitta på de när man är inte vid sina sinnesfullaste plus att man får ju höra lite nyheter mellan varvena. Se vilka bedrövelser som händer i världen.

Ja för nyheterna är ju mer, senaste bedrövelse. Sällan, men de händer, att de finns glada och roliga och uppiggande nyheter.


Nä men nu ska jag ta och fortsätta och jäsa och fisa.

Vi höres!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards