Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Denise - 11 februari 2014 10:10


God förmiddag!


Idag känner jag mig rätt så utvilad och de känns faktiskt skönt. Visst jag sitter och gäspar och behöver strecka ut migsjälv lite då och då, men jag är inte så dåsig som jag var i går eller i söndas. Så jag ska väl snart göra mig en kanna kaffe så är man på topp sen.


Jag vaknade i natt efter en ganska så hemsk dröm som slutade bra.

Jag blev hela tiden jagad och fångad av idioten, och tillslut vänder det för mig och jag får kraften att slita loss ett rör, ja altså vid en sån där koppling och där så börja jag få kraften att stå emot, och springa för att ringa efter hjälp.

Men nästan ingen röst kvar skriker jag det jag kan efter hjälp och de då som jag ser idiotens ansikte smalna av, när jag står där med en bit järnrör och springer upp för nå trappor skrikandes, eller väsnandes av hjälp.


När jag vakna ur denna rätt hemska dröm, så har jag världens huvudvärk, så jag kan inte koncentrera mig ett dugg. Enda jag gör är att gå ut och tar mig en rök och sen leta reda på en värktablett så jag kan somna om.

Det är väl därför  jag kan vara utvilad nu, för jag fick smärtlindring i kroppen så kroppen kunde vila ordentligt.


Aja, nog om min kropp.


Idag ska jag jobba kvällen. Blev att börja ett par timmar tidigare men de gör inget. Jag behöver timmar denna månad så jag kan fortsätta och beta bort alla skulder.  Ja, motivationen har ökat, och jag känner mig rätt nöjd över hur långt jag kommit med migsjälv.

Jag ska inte ljuga, de har vare mååånga tunga dagar och många stunder som jag helst bara vill ge upp. Jag är så glad att jag har de människor som vet hur man ska peppa upp mig igen och ge mig en spark i röven.


Nä nu ska jag starta igång lite kaffe så kanske jag sluta gäspa så hemskt.

Puss i ljumsken och ha de bra 

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards