Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Denise - 12 februari 2014 17:22


God eftermiddag.


Ja, visst har jag en härligt rubrik idag. jag har väl lite granna idétorka till mitt inlägg.

Jag har som inget värdefullt att skriva om just nu, så då får de mest bara bli något halvdant.


Jag sitter i paltkoma just nu.

- Ja men vad roligt att du väljer just paltkoma!

- Ja visst äre!?

 


Ja jag är störd och ja, jag åt palt så bokstavligt talat/skrevet så blev de paltkoma.

Mmmm, gött vare. Med lite smör och lite lingona. Smaskens.


Ja, jag har nu gjort en heldag på jobbet och faktiskt så är jag inte alldeles för utmattad, och dte känns riktigt skönt. Att jag är pömsig på öga, ja titta upp några rader. PALTKOMA!

Så, jag vilar nu öga på reprisen av Äntligen Hemma, och datorn.

Magen jäser och jag rapar och fiser. Ja, men vad trodde du... jag har ju PALTKOMA!


Jag är störd jag vet. Men det är inte för paltkoman utan för allt COOFFEE COOFFEE COOFFEE!

Jag blir ganska hyperaktiv då jag dricker för mycket kaffe, och allmänt störd i huvvet.

Eller blir.. nja, om du frågar mina vänner från Estet-tiden så säger de, nä hon har alltid vare sån. Ja du vet... störd.


Men det gör inget! För lika glad för det är jag, men gladast är nog räääven! (för han sprang och gömde sig)


Nä men seriöst.... -harkel-


Jag ska ta och ta mig en rök på maten och sen fortsätta och jäsa.

Vi höres!

Av Denise - 12 februari 2014 12:41


Goddag.


Jag sitter hemma på lunch. Ska snart iväg ner på jobbet igen.

Blev ingen långlunch hemma, men jag har fått i mig lite i magen, så jag smått varvar ner just nu tillsammans med "Hem till Gården".
Ja, man måste ju få lugna rumpen mellan varven så man orkar med resten av dagen. Ja, och det bästa är ju att solen börjar spricka fram ur denna dags gråa trista väder. Kan bli en fin dag trots allt.


Nä dags att börja lägga in en högre växel som min inneboende brukar säga.

Vi synes då vi höres nån gång i framtiden!

Av Denise - 12 februari 2014 00:00



Varför kan man känna sig så delad inombords?

Varför kan jag inte bara låta bli att känna efter så mycket?

Varför ska jag behöva sitta och beklaga mig så mycket?


Jag önskar jag kunde stänga av migsjälv en stund igen. Längtan efter så mycket börjar nästan bli för stark igen. Jag börjar läsa in alldeles för mycket igen. Åh vad det kan snurra en massa tankar, och trycket i bröstet börjar känna sig vid igen

Hmm.. Ja att få stäng av sig för en liten stund vore ganska skönt.

Nä jag ska ta och sova. En början att stänga av sig iaf.


Vi höres.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards