Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Denise - 27 februari 2014 19:53


God afton.


Nu har jag gjort Februarimånad så nu kan jag pusta ut för helgen. Jag har fått mig en långhelg, så imorn sä sätter jag mig på bussen på väg hem till Sollefteå, för att få umgås med La Familia.

Ska få bli så himla skönt att få lite tid med dem igen. Jag behöver lite energi från dem mellan varvena och tro inte för en stund att jag kommer vara utvilad då jag kommer hem. Nä snarare tvärtom. För på den lilla tid som jag har där nere ska de hinnas med så himla mycket. Så då blire mest fullt ös medvetslös, eller nånting..

Så nu när farmen är slut så får vi se vad blir för roligt på tv'n ikväll.

Igår var det ju Jills Veranda jag satt och kika på, och vilket bra program. Rysningar fick man, kan jag lova.


Men de gör inte så mycket vad som är på Tvän ikväll för jag måste leta upp nån energi så jag kan packa ihop de jag ska ha med mig imorn. Blir nog mest bara slapparkläder. Kanske nått finare plagg med, utifall man ska ut och vistas bland folk. Något hyffsad kan jag väl ändå försöka vara.


Nu ska jag fortsätta njuta av mina två öl jag har inhandlat och se var jag lagt den där energin i för låda eller skrymsle.

Det var riktigt gott att få dricka en öl. Var länge sen nu, iaf en ordentlig och god öl.


 


Ha en trevlig helg så synes vi.



Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards