Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Denise - 6 februari 2014 19:08

God afton.

Idag väcktes jag av att telefon ring, men jag orkade inte svara till morgon, med all rätt enligt mig. De ville ha mig att jobba ännu en dag, men jag har redan gjort sju dagar i rad så tycker jag att jag förtjänar lite ledigt.

När jag börjar försova mig till jobbet, då börjar min kropp strejka. Jag måste lyssna på den, för att de inte ska bli nå mer klater.

Finns tillräckligt med sjukskrivna ändå.

Så, idag så följde jag med Daniel upp te Umeå på lite äventyr. Riktigt skönt med ett avbrott. Nog för att den största delen av dagen blev sittandes så blev de även att få röra på rumpen lite. Så blev det mat på Max, så och det var riktigt riktigt gott.





Så nu ikväll då jag kom hem så vare faktiskt skönt att få slappa lite till. Men den sköna stunden kommer nog snart att bryta då jag ska ner och hjälpa Daniel att packa in allt som ska med till Vilhelmina imorn. Ja vi ska ju dit och ordna lite skojs för alla kidzen. Så de blir ju lite volontärarbete i helgen. Det blir ju ingen slöhelg för min del, fast man kan tycka att de vore ganska skönt.

Nä jag ska vara där och se till att barna ska få ha skoj under WWW-helgen.

Det kommer säkert bli en härlig helg.


Så nu ska jag slappna av i min hjärna en stund till innan de är dags att få använda musklerna lite granna.

Puss i ljumsken och ha de bra

Ciaooo

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards