Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 16 april 2009

På en helt annan ort!

Av Denise - 16 april 2009 13:21


Ja jag är på en annan ort, i en annan stad.

Inte långt bort men de tar ju ett tag att gå ändå!

Och nej.

Jag gick inte! Nä de hade jag aldrig palla.

Tog bussen upp hit.

Ni vet redan vars jag är med tanke på mina förra inlägg.


Sitter och fördriver tiden vid datorn medan jocke är i duschen.

Lyssnar på Mighty Mighty Bosstones.

Först var de "Let me be" och nu spelas "I want my city back".


Undra vad min lilla pärla hemma gör just nu!?

Hoppas hon underhåller sig med sin favorit leksak, råttan.

Ja gullungen brukar ta med sig råttan in till badrummet.

Dra bort skyddet till avloppet och lägga råttan där.

Ja den är ju smutisg, så den måste också bada.

Så passa hon säkert på att dricka lite vatten också.

Ja min knäppa katt dricker i duschen.

Men de är inte så konstigt.

De dropper konstant från rören så hon ju fräscht vatten dagligen utan att jag ens behöver tänka på de.




Hmm... Undra vad man ska uppdatera nu då?

Jag vet inte.. eller jo.

Jag var in på glitter innan jag mötte upp jocke efter att ha kommit hit.

Köpte mig nå silver ringar till öronen.

Så nu lillasyster ska du hjälpa mig ;)

Mohuhahahahaha!

Känn dig utmanad!


Nä nu får ni ha de Ciaoooooooo bellos!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards