Let the dark waltz begin...

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Sömn kanske?

Av Denise - 31 mars 2011 01:05

Jaha då var denna dag snart över för mig altså.  för rent dygnsmässigt så är de ju ny dag.


Ja jag ska bara ta och packa så man slipp stressen. Kommer nog bli mycket ändå. Ska hinna diska som jag inte gjort idag, och plocka upp grejjer som jag slängt omkring mig för att hitta de jag sök. Haha jag är laglös på de.  Även fast jag hålle på att städa och fixa så gett jag göra om de. Men packa först och sen lite sömn.


Jag har hunne med att åka in till stan och köpa ett rör med Bamyl koffin. Ja de hade inte magnecyl som jag brukar använda. Ja jag vet att de är dumt att hålla på surra om medika så här, men de är ju trots allt vanlig huvudvärkstablett i brusform. Varför jag behöver dessa är för ämnet i dessa. Acetylsalicylsyra. Ett ämne som är blodförtunnande så man ska inte äta mycket av dem Man får väldigt lätt blåmärken av dem plus de är allmänt inte bra. Men vad gör man då inget annat biter på min huvudvärk? Jag vägrar bli så jäkla dålig att jag knappt kan sova för de bankar. Sen är de ju inte som att jag missbrukar det heller, utan jag har slut och vill ju inte stå där utan om dessa attacker kommer. De som känner förstår vad jag pratar om. Hua.


Men men, jag gick även och hälsade på emma och daniel. Blev lite surr som vanligt sen beställde vi sånna där boxar från asia palace, eller vad de hete. Tog box 9, minivårrullar med ris och sötsursås. Riktigt gott må jag säga.


 


Sen blev de att åka hem och fortsätta här. Har ju två katter som hårar så nå kopiöst. Fick stå med dammsugarn i ansiktet idag för att få bort halva pälsen deras ur ansikte.  Men de är så go mina små älsklingar.


 


Nä ska ta och göra detta så man får sova nangang.

Finns en dag imöra med, hehe, eller ja senare ida ;D


Puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 24 september 2017 19:41


 

Av Denise - 21 september 2017 15:56


 

Av Denise - 21 september 2017 15:45


 

Av Denise - 16 juli 2014 20:34

              God afton.    Här ligger jag igen och nu uppdaterar jag min blogg från min telilur, och de känns lite annolunda må jag säga. Jag har nu haft en period som ha vare fullt ös. Dubbla arbetspass men de har samtidigt varit him...

Av Denise - 30 juni 2014 22:55

  God afton!   Jag sitter här snörvlandes och med en vagel i ögat och ler på läpparna. Jag har haft en sådan underbar helg nere i Umeå tillsammans med världens bästa tjejer, Jessica och Amanda. Vi åkte ner på freda eftermidda och efter att ...

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards