Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under maj 2009

Av Denise - 30 maj 2009 11:26


Är så less på tvätta nu!

Ni anar inte.

Varför bestämde man sig för att tvätta täcken och kuddarna.

då hade man ju vare klar nu!

Men ICKE!

citering från en jobbig unge på tåget förra året.

hehe..

ja, vilken resa man gjorde då.


Ska man ta och göra sig iordning kanske.

åka ner te stan och busa med lillasyster lite.

hehehe.. ^^


puss på er!

Av Denise - 30 maj 2009 01:14


Åh de hade vare så skönt.

men jag kan itne göra de riktigt än.

Gett vänta nån timme.

måste bara checka ett par grejer först.


ojoj vilken dag.

men roligt samtidigt.

träffat nytt roligt folk. fått jobba hårt, så nu önskas ett fotbad.

TACK! vad snällt..

En massör hade också vare underbart. Fast de finns nog bara en massör jag vill ha. Och denne är inte inom räckhåll tyvärr.


ska man duscha bort allt fett och skit kanske.

de är ju rätt avkopplande de med!

Av Denise - 29 maj 2009 08:15


Åh, nu har man snoozea en timme.

hmm..

gett skynda mig med att fika så jag kan påbörja tvätten på en gång.

så jag får nå rena kläder nån gång.


aja..

jobb idag då!

känenr mig inte taggad just nu kanske.

är nog för att jag är nyvaken,


puss på er

Av Denise - 28 maj 2009 20:22



Så, slipp man de besväre med utväxt på nån månad till.

ser så häckigt ut med utväxt.

tyck de ser ut som man har smutsigt hår fast man nyss duscha.

De slipp jag nu också.


Ja, inatt.

Man hade som problem att sova.

De kröp i hela kroppen.

Så jag klippte mig igår.

lite ånger idag faktiskt.

men de blir bättre nu efter man har färgat.

Men de blir hår band näst intill  jämt nu då.


Städa klart har jag.

De enda som återstår är tvätten.

Så man kan bädda rent i alkoven, och hä kläderna där de ska.

I garderoben.

Jaa..

Jag håll ju på att tvätta täckena och kuddarna också.

Ska bli så fräscht.

Har dammsuga sängen också. Fick ju en massa klagomål att de kröp? :S

Aja, så man tog den lilla orangea klumpen, ska börja kalla den dumklumpen.

Jaja, så dammsög man upp lite kvalster och ett oh annat dammkorn.

 De var då jag fick lust att tvätta täcken och de.

Så de är fräscht och fint i alkoven nu, förutom att de fattas lite.

En annan sak som fattas, eller sak och sak.

Snarare en han.

Ja darling.

Han ligger så fint i min säng. Hahaha.

Skulle kunna ha som prydnad där. Hahaha, ja Jag vet. Jag är störd.


Pappa ringde idag btw.

Har beställt en ny hårddisk med han nu.

Ungefär tre gånger så stor jämfört med den jag har nu.

Så de ska väl räcka  ett tag tro ja.. ^^

Så nu ser jag fram emot att få hem den.

Så ska jag nog se till att koppla in den själv och grejja på.

Visserligen kommer pappa få stå breddavé, men, jag ska göra't själv.


Tänkte på de i natt när jag itne hade nå annat för mig.

Hur jag fick lust att bara öppna burken och kolla allting.

Se om jag häng med. De gör jag nog, vet ju de mesta. Men just för att se om man vet vars grafikkortet ska sitta, eftersom jag inte ha något sånt, jag har inbygd grafik just nu. Samma med ljud har jag för mig.


Apråpå ljud.

Jag gett höra med pappa vars drivrutinerna är till mina 4.1

De funka ju inte än.

Är fortfarande bara 2.1 Hmmmmmm.. De gett jag ju ta och fixa.

Blir ju roligare ifal man får lite surround här hemma.


Åh jag vet inte vad jag ska göra.

Syrran dissade mig. Ungfan.

Darling är ute på uppdrag.

Sanna umgås med Eje och jag sitter här.

Vill göra något.Vad finns de att göra.

Jo disken från maten, de ta en jätte kort stund att fixa de så jag kan blogga klart först. Men sen då? Tvätten är ju bara en grej man spring ner till en gång var 1.5 h.


Bläää. Nä jag orkar inte skriva nå mer.

Puss på er!

Av Denise - 28 maj 2009 17:06

Av Denise - 28 maj 2009 12:30

Låt oss nära intill komma
Låt två kroppar bli förenade till en.
Lust och passion sprider fjäilar.

Smek en kärleksfull hud
Smek dig varm.
Gör dig förförd och känns pirret.

Framför en eld, dina ögon glittar förföriskt
Vid en älv, vattnet rullar in magiskt.
Ljuva vindar smeker din nakna kropp.
Den vita sanden du sitter på, är lika mjuk som saltin.

Hon rullar runt lekfullt och ger honom hintar att följa med.
Ljuset från den fylliga månen och den sprakande elden ger rum för en sensuell kväll.
Känner du detsamma?

Två vackra kroppar mot varandra,
läppar som snuddar,
händer som söker och känner.

Låt kropparna bli förenade
Låt natten bli förevigad.
Känn efter du med! 

Av Denise - 28 maj 2009 04:23


Ja, jag har ingen ro att kunna gå och lägga mig riktigt än!

så jag försöker göra av med lite energi.

fast de är väl inte energin egentligen som de sitt i, 

utan mer att jag känner mig nervös inombords.

stressad, nervig.

hmm..

men jag vet inte riktigt vad de är ändå.

eller varför.

Ska försöka få undan lite grejjer här hemma sen blir de nog en morgonprommis. I väntan på att affärn ska öppna.

Så man kan gå och handla hem lite mjölk och bröd.

Så kan man ta sig en fin frukost.

Och sen tvätt.


Tycker om dig. Saknar dig så otroligt.

Jag har tänkt, btw.

Jag vill! De vill ja. Bara du låter mig vara mänsklig så. =)

Du vet...


Aja...

Jag ska återgå till mitt..

Solen stiger för fullt.

Inte många timmar kvar nu till affefären öppnar.

Kanske ska ta en frukost på cekås.

Ja fan vad mysigt.

De ska jag göra!


Puss på er!

Av Denise - 28 maj 2009 00:07


Hehehehe...

jag är så rast nu så jag vet itne vad jag ska göra.

Så jag hittade en sax.

Sen klippte jag håre :D

Mohuhahaha!

Folk kommer få en chock när de se mig nu!

very well!

skoj är ne!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards