Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Denise - 6 maj 2009 22:29



Hehehe, som ni sett har jag ju hållt på måla om lite möbler här hemma.

Känns jätte skönt.

Ska byta tyg också har jag planerat. Funderar på att göra de vinrött.

Ska måla om fotäljerna också. och samma med tyg där.

Skippa skinnet och sätta tyg.

Skulle bli assnyggt med vinrött.

Sen vill jag måla om spegln ute i hallen och hallbänken.

Ojoj..

Kommer totalrenovera om mitt hem.. 

I alla fall de möbler jag rår om.


Sen nästa grej jag fundera på att införskaffa mig är sånna där fina svarta lampor som man kan ha typ ljus i. Lite sån där kristallampa typ.

De är fint.

Sen ska jag skaffa mig ett draperi i bambu eller nå dylikt.

Så de blir lite extra mystiskt.

Åh herre ge vad jag planerar en massa nu.

Blir nästan skrämd för mig själv. Hehe..

Drömmer mig bort..... ^^


Shit vad ont i ena handen jag har.. :O

Just vid tummen.

krampar och har sig.

Hmmm...

ska nog sluta skriva...

Ska nog snart sova också..

japp..

vi höres!

Puss på er!

Av Denise - 6 maj 2009 18:36


Ja, idag har jag tage mig i kragen och gått ner te affärn här under och köpt mig lite färg. Är så grymt less på furu så du anar inte.

Köpte svart färg.

De får duga så länge.

Ska införskaffa mig lite nya snygga pillikurer också.

Känner mig rätt nöjd så länge.

Blir säkert nån strykning till!


 


 


 



Nä n ska jag ta och klä mig lite mänskligt och dra te Sanna!

Ciaooooo!

Av Denise - 6 maj 2009 12:25


You are my sunshine
My only sunshine.
You make me happy
When skies are gray.
You'll never know, dear,
How much I love you.
Please don't take my sunshine away

The other night, dear,
As I lay sleeping
I dreamt I held you in my arms.
When I awoke, dear,
I was mistaken
And I hung my head and cried.


Idag har jag och sanna haft vår första picnic för året.

Riktigt roligt om man bortser från attså fort vi kom in till parkenbörjade bli mörkt och mulet och regn med hagel.

Fast solen sken lite iaf.

Längtar redan till nästa picnic.

Då ska de vara varmt och skönt så man kan sola.

Ligga i gräset och mysa på en filt.


Jag ska nog köpa mig en parasol som jag ska måla svart och så.

De vore astufft. Sen ska jag införskaffa mig en sån där grillhink,

så man slipper engångsgrillarna, så kan man grilla nånting.

Så en flaska vin till maten.

Så ska man mysa länge på filten.

Kanske ta med sig en radio eller nånting.


Helst borde man vara några stycken.

Då blir de trevligare.

Ja, de blir ne.


Aja.. ska vila här vid dumburken en stund sen gett jag ner te källarn och slänga in i maskin.

Så man få nå rena kläder.


Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards