Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Denise - 18 maj 2009 11:31


Nu sitter man här igen.

Håller på fika lite och kollar nätet..

Åh, de känns som man sove för mycket, men ändå vill man sova mer.


Saknar dig!

Tack för helgen. De var jätte mysigt igår.

Allt de där från kubben till bara åka ner och köpa nå cigg.

Jag tyckte om de. Kändes skönt att man kunde göra nånting som en omväxling! Inte för att vi kanske gjorde s mycket ändå, men lite iaf.

Längtar redan tills nästa gång vi ses.


Idag då? Vad händer.

Ja du inte mycket skulle jag tro.

Känner att jag helst vill låsa in mig ett tag.

Bara vara för mig själv en halv minut och andas.

Samla lite självkänsla. Lite styrka.


Ska nog spela lite Tropcio 2! 

Japp de ska jag nog göra.


Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards