Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Denise - 7 maj 2009 22:42

 

Pojken: Pappa, mjölken går ut i morgon!

Pappan: Jaha, då får vi låsa in den då!

Av Denise - 7 maj 2009 20:42


Sitter här och suckar lite.

Känns som denna dag gått rätt segt.

Jag har fått mina fotöljer omålade idag också.

Känns riktigt skönt.

Käket är riktigt mysigt. så nu gett jag plocka ute städa lite i hallen.

Ser inte så jävla trevligt och välkomnande ut när man steppa in.


Tog nyss världens längsta och varmaste dusch på länge.

Satt mig ner på golvet och lät vattnet bara rinna.

Fan vad skönt.

Som ungefär Peanut beskrivning på hur ett spa ska vara.


"It gets hot and it gets steamy, and it goes PIIIII"


Ni som inte sett på peanut måste göra de.

Han är ju fan de bästa som finns! Han och JoséJalapeño on a stick!

Ska nog kika lite på dom sen igen.

Men nu ska jag nog ta och samla lite kraft.

Kanske rent av ta och fika nå.


Puss på er!

Av Denise - 7 maj 2009 10:59


Jaha.. Idag ska man städa upp lite, måla lite mer, diska, packa!

Vänta på att Jocke ska komma ner.


 


att jag inte klev upp vid 8 ändå.

hade man kunna gått och lagt sig riktigt tidigt ikväll.

ska ju upp tidigt imorrn.

hua de kommer gå som de går.


Nä.. ska börja göra nån nytta.

Puss på er!


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards