Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Denise - 10 maj 2009 22:55


Det var en gång, och den var sandad!

Av Denise - 10 maj 2009 18:38



Heej på er alla glada idioter där som läser.

Nu är fanstyget i farten igen!


Tack Jocke för att jag fick följa med och slippa denna kommun ett tag.

De behövde jag. jag fick rent av ont i magen när jag såg skylten som säger välkommen till Långsele. Ville verkligen inte hem.


Ha vare skönt att komma till fjällvärlden, även fast de kändes som att jag kunde gå ett par steg så var jag hemma igen. Min hjärna är så där cp emellanåt.

Antagligen för att de känns så overkligt.

Ja helgen kändes overklig. Jag själv kände mig ut och in.

Förlåt om jag var lite jobbig där ett tag, men tror de blev lite mycket ett tag, och jag kände mig mer dumförklarad än vanligt.

Som jag sa förut, så kändes de som jag gjorde allt fel, sa allt fel där ett tag.

Hjärnan blev alldeles färdig.

Men de var väldigt mysigt i övrigt.

Jag trivdes där nere, de gjorde jag. När vi åkte runt på alla de där små grusvägarna som gjorde mig illamående ett par gånger, så tyckte jag var ändå mysigt. Ja varför jag blev illamående var för att de gick lite fort. Men men, that's life, and life is sometimes a bitch. Hehehe...


Jag har tage några rätt fina bilder också.

De sättas in i datorn och redigeras lite till bra storlek och så.

Ni får väl se sen.


Puss på er!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards