Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Denise - 24 maj 2009 17:49


igen.

hmmm...


ja igår så gjorde man lite grejer även om man inte var riktigt kry kanske.

fast blev sämre under eftermiddag/kvällen.

hua vad dåligt jag mådde då.


men jag, darling, carro och daniel var hem till mamma en sväng, sen drog vi på marknan.

synd bara att man inte ha nå pengar.

var sugen på sockervadd.

ja sockerberonde denise, de är jag.

eller iaf var. eller?


ja kanske itne lika farlig som för nå år sen.

när jag helt enkelt gick till sockerskålen för att de inte fanns nå annat.


darling åkte hem igår.

saknar han. mycket.

var tomt och ensamt där hemma.

ja, han fyller upp mitt hem, även fast han inte gör nått särskilt.

och de gör mig både glad och nöjd och lycklig.



jaha.. sitter hemma hos pappa.

funderar på ifall man ska smaka salladen jag köpte hem grejjer till, som syster och daniel gjorde igår, som jag aldrig pallade att äta igår.

hmmm..

carro tog en portion nu.

är som lite frestande.

ska fundera nån minut till.


Åh darling, varför ska du vara på andra sidan världen?

ja så känns de just nu.

jag sitter och suckar och drömmer mig bort.



puss på er

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards