Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Denise - 3 maj 2009 17:44

Solen kikar fram.

jag börja bli glad i hjärtat.

jag sitter och dricker lite vin nu!


undra hur länge till man får vara lite glad?

två minuter

sen krashar dagen.

JAAAAAA!

de gilla vi!


fan vad jag är less på att hela tin få höra en massa jävla dravvel hela jävla tin.

jag vet inte vad de är med folk.

men ensam

så jävla ensam känner jag mig.


har gråte många tårar i helgen.

mååååånga.

till vilken nytta?



Mighty Mighty Bosstones - Let me be!


Oh lalalalala :D


jag vette fan vad jag egentligen skriva.

jo.


har ingen aptit längre.

magen vrider sig hela jävla tin.

vill bara spy, men vad? Galla?

Nej jag vill itne ha  nån tröst!

jag vill få ordning på min oreda i huvvet!


en stunden sitter jag drömmer tillbaks då man var liten.

då jag sjöng i kören och spillde lingonsylt på min körtröja som mamma var så rädd om.


undra vars den är btw?


sen går de två sekunder så sitter man och funderar varför i hela helvetet man ska må så jävla piss hela tin?

Förtjäna man inte två minuters lycka?

utan några krav?

utan nå komplicerade metoder.

utan allt de där som tynger ner en?


FAN VAD JAG HATAR VÅREN!


Kommer nog bli alkis jag med?

Ligga hemma, dricka, sova, pissa.

Dricka lite mer och sova!


JAAAAAA jag älskar livet!


De värsta är, jag vet inget längre!

jag har på något sätt raderat allt.

de är bara känslorna och illamåendet som sitt kvar?

Jag är så jävla nollställd!


BYE!

Av Denise - 3 maj 2009 15:06


så här mycket har jag inte jobba på länge.

de känns riktigt bra faktiskt.

även om de var lite motigt ett tag.

skavsår och blåsor på fötterna, ont ur huvuvdtaget.

ont lite var stans.

men men. jag är riktigt nöjd.

nästa gång blir det den 12:e och den helgen med.


jag känner mig riktigt riktigt förvirrad.

vet inte om någon riktigt kan förstå de.

allt känns just nu så jävla fucked up.

jag vet varken ut eller in.


men, de märks väl snart skulle jag tro.

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards