Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Denise - 13 maj 2009 23:32

Drömmer mig bort och önskar att allt vore en mardröm
En så hemsk att det vore så skönt att få vakna.
Ack nej, jag lever i verklighet.
En verklighet så hård
En verklighet som sårar en kött och blod
Ens egna själ.

Drömmer mig bort och hoppas på bättre vindar
Jag vill segla på moln,
Tävla och hinna före dig!
Se dig förlora för en gång skull
Låta mig få något bara för stunden
Där vill jag vara

Drömmer mig bort och väntar på något nytt
Något nytt som skall väcka liv
Liv i mig och min natur runt omkring
Förlåt för det hemska jag gav
Förlåt för allt smärta
Jag ville aldrig något ont!

Av Denise - 13 maj 2009 22:29


"Here I stand, all alone
Trying to fight the pain from a broken heart
"

 


Saknar dig!



Nu ska jag se iaf jag kan få i mig något at äta.

Har knappt äte på hela dan.

Ha som inte bleve nån mat på tanken.Eller jo en stund, men de glömdes bort. Så nu ska vi se vad min kyl har att erbjuda.


Puss på er alla!

Av Denise - 13 maj 2009 12:09


Shittan!

Nyss vaknat upp.

Ska ta min mobil och ringa och säga att jag är vaken till darl.

Vad kommer jag då på?


Ett, två, tre....


Jo de är Ö-vik nu!

Den ligger i hans bil.

F*ck!Glömde ta med mig den från bilen igår.

Ja jag är en idiot! Gratulerar!


Aja...


Jag har blivit så kär i en låt, som vanligtvis inte är något jag lyssna på.

Men den har etsats sig fast i min hjärna och den är så fin!


Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo

Pray it won't fade away  


Me loove it! 

Nu måste jag göra mig iordning!

Se ifall jag kan överleva denna dag.. :O

Ska sätta in en ny P-stav idag!

Fy fan! Puss på er!


Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards