Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Denise - 27 maj 2009 22:27



Behöv man säga å mer?

ja jag har städa upp och dona lite på toaletten.

Så nu är de fräscht där inne.

De är faktiskt viktigt att en toa är ren och fräsch, tyck jag iaf.

För de är inte så trevligt att sätta ner ens arsle på en skitig toastol eller ska man tvätta händerna i ett dyngigt handfat så känns de som man inte bli så ren. Samma med kök. Där ska de helst vara rent och snyggt också.

Med tanke på att maten håller ju till där.


 


Apropå mat.

Måste ta och inhandla lite nya färskvaror.

Så som mjölk, bröd, jucie, och nå annat gott.

Orkade inte gå idag.

Kom hem efter sju idag så de kändes som jag ville prioritera städningen först. Ja jag lider ju inte av att inte ha nån mjölk hemma nått dygn extra.

Har ju saft, så de borde ju kunna gå.


Åh jag saknar dig darling.

Önskar du kunde stå bakom mig nu och pussa mig i nacken medan jag uppdatera om vad som händer i mitt liv.

Sen dra mig bort te soffan eller sängen för att se nån film, så jag får kura ihop mig intill dig.


Sitter nu och lyssna på lite Madrugada.

Skön avlsappnade sommarmusik.

Ja jag tycker de känns sommar för de är alltid på sommarn denna kommer fram. Jag ser framför mig solnedgångar.

Sånna där varma dagar som börja bli lite småkylig.

Vad ser du framför dig när du hör den här låten?


Hmm nä, jag ska nog fortsätta så jag bli klar här i varddagsrummet idag.

Så kan jag fortsätta med hall och alkov imorgon!

SKa nog se ifall de finns nån tvättid imorgon också.

Så man få nå rena kläder.

Ska jobba på fredag.

Hmm... Jaa.. de ska bli skoj. Sen får vi se vad resten av helgen bli.


Puss på er iaf.




Av Denise - 27 maj 2009 12:36



sitter och lyssna på  save the hero inne på carros rum.

ja jag är hos min mor.

har vare här sen igår eftermiddag.


handlade lite nya underkläder och grejer igår.

skoj, men lite ångest fick man ändå.


aja..


frågan är vad man ska hitta på idag.

har ingen som helst aning. nån idé någon?


nu ring emma så nu bli de surr!

ciao

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards